Funprice aanbieding??

Pagina: 1
Acties:

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Vandaag mailtje gehad van Funprice: alleen dit weekend 50% korting op alle games accessiores! Dus joystick wheels etc.
Ik lees hiervan niet op hun homepage en als ik wat wil bestellen dan wordt de normale prijs berekent. Weet iemand iets van deze aanbieding af?

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 23:45
ik weet wel dat de laatste keer dat ik daar iets bestelt had dat het 2 1/2 week op "wacht" heeft gestaan en dat ze mijn emails niet beantwoordden...
dus als iedereen nou die dingen gaat kopen zal het magazijn wel weer snel leeg zijn en de narigheid beginnen :r

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ze hebben dit weekend bij Funprice ook een Athlon weekend. Wel leuke prijsjes. Jammer dat ik geen geld meer heb :)

Dit staat op www.funprice.nl
----------------------------------
ATHLON STUNT!

Alleen dit weekend, en alleen op internet bij www.FUNPRICE.NL een MEGA Athlon stunt!
De Amd Athlon Socket-A 800, 900 en 1000 mhz cpu's gaan dit weekeinde voor een belachelijke
stuntprijs weg. De aanbieding geldt alleen op het internet, en gaat vrijdag 8 dec. om 24:00 's nachts
in!

AMD ATHLON SOCKET-A 800 MHZ : Geen F 549,- maar F 449,- !!
AMD ATHLON SOCKET-A 900 MHZ : Geen F 649,- maar F 549,- !!
AMD ATHLON SOCKET-A 1000 MHZ : Geen F 929,- maar F 699,- !!

Vergeet niet, als u besluit tot koop, gelijk een cooler mee te bestellen! Prijzen gelden alleen
indien u via www.funprice.nl een order plaatst!

(Prijzen inclusief btw, ex. F 19,50 verzendkosten.)

- FunPrice Sales

----------------------------------