Ik probeer op een oude P1 met 48mb ram suse 9.0 te installeren. Ik wil graag suse gebruiken omdat dit via een netwerk kan (geen cdrom speler in het bakje) en omdat ik al een tijdje tevreden een dualboot met suse gebruik.
Maar nu dus het probleem:
Als ik wil beginnen met de installatie (modules correct geladen) gaat ie heel fijn downloaden maar op 2/3 houd ie er heel bot mee op.
Eerst dacht ik dat het een probleem was met mijn router (daar heb ik meer problemen mee..) Dus heb ik vanacht de hele 9.0 dir van een mirror gehaald en op mijn werkstation een ftp server gemaakt.
Naja je raad het al, het probleem blijft gewoon.
Als ftp server gebruik ik bulletproog op win2k.
/edit (ik was nog niet klaar met typen..)
In de logfile van bulletproof staat dat ie failed is.
Weet iemand hier mischien een oplossing voor?
Ik heb al een andere netwerk kaart gebruikt, grotere swap partitie aangemaakt (hij vraagt om een swap partitie omdat er te weinig ram in zit) en de search/google gebruikt.
Daarnaast heb ik nog een weird probleem: Als ik debian via de bootdisks probeer te installen krijg ik na het eerste scherm alleen zwart beeld...
Dus als niemand daar een oplossing voor weet moet ik of een cdrom uit een pc halen of suse aan de gang krijgen
Maar nu dus het probleem:
Als ik wil beginnen met de installatie (modules correct geladen) gaat ie heel fijn downloaden maar op 2/3 houd ie er heel bot mee op.
Eerst dacht ik dat het een probleem was met mijn router (daar heb ik meer problemen mee..) Dus heb ik vanacht de hele 9.0 dir van een mirror gehaald en op mijn werkstation een ftp server gemaakt.
Naja je raad het al, het probleem blijft gewoon.
Als ftp server gebruik ik bulletproog op win2k.
/edit (ik was nog niet klaar met typen..)
In de logfile van bulletproof staat dat ie failed is.
Weet iemand hier mischien een oplossing voor?
Ik heb al een andere netwerk kaart gebruikt, grotere swap partitie aangemaakt (hij vraagt om een swap partitie omdat er te weinig ram in zit) en de search/google gebruikt.
Daarnaast heb ik nog een weird probleem: Als ik debian via de bootdisks probeer te installen krijg ik na het eerste scherm alleen zwart beeld...
Dus als niemand daar een oplossing voor weet moet ik of een cdrom uit een pc halen of suse aan de gang krijgen
[ Voor 31% gewijzigd door Kapitein Edward op 16-12-2003 15:17 ]