video + dvdrecorder in 1

Pagina: 1
Acties:

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-02 20:15
Ik ben op zoek naar een dvd-recorder en vhs-recorder in 1.
Ik heb ze wel alle 2 los gezien, maar ik vraag me ook af of ze in 1 apparaat te koop zijn en wat de kosten van een dergelijk apparaat zijn.

Kan iemand me op weg helpen, want na diverse sites bezocht te hebben kan ik nog steeds niks vinden. :?

Verwijderd

Zijn er wel een aantal onder andere van samsung. Of loop anders is de lokale bruin en witgoed zaak binnen.

Verwijderd

Volgens diverse bronnen die ik raadpleeg zijn die er niet. Zou ook logisch zijn, want hetzij gaat het om consumenten die de stap voorwaarts maken met DVD-recording, danwel om mensen die nostalgisch vasthouden aan VHS. Een groep die zowel nostalisch als vooruitstrevend is, zou veel te klein zijn voor de markt imo. Combi's met dvd-players bestaan wel, maar ook daar worden vaak enorme consessies gedaan ivm ruimtegebrek en kosten.

Kieskeurig: DVD-recorders
Google: DVD-recorder VHS-recorder

Ik denk persoonlijk dat je beter uit bent met een losse DVD-recorder met timeshift en harddisk dan proberen het beste te vinden in 1. Daarbij heb je gelijk meer keuze én kun je hogere eisen stellen aan de DVD-recording, weergave en allerlei andere handigheden zoals FireWire/Netwerk/Memorycard aansluitingen etc.
Zijn er wel een aantal onder andere van samsung. Of loop anders is de lokale bruin en witgoed zaak binnen.
Jij bedoelt waarschijnlijk een DVD-player met (S)VHS, de topicstarter zoekt een DVD-recorder met (S)VHS. In ieder geval staan er geen DVD-recorder/(S)VHS-recorder combi's op de Samsung site.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 15:47 . Reden: bold ivm niet lezende posters ]

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 17:57
Ik heb ze zelf al regelmatig voorbij zien komen.
Onder andere een van samsung: Klik

Bij Scheer en Foppen zijn ze o.a. te koop. Ik weet geen prijzen oid.

edit:

Kut, hij wil een recorder... verkeerd gelezen :/ |:( }:O

[ Voor 17% gewijzigd door ipsec op 16-12-2003 15:34 ]

Verwijderd

Bij de aldi staat er 1.
www.aldi.nl
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD03.JPG

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 15:35 ]

• ecageman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 12:12
die van de aldi is ook alleen een DVD-SPELER.

AMD Athlon 2800+, MSI K7N2Delta-L, 1024MB PC3200, SB Audigy2, XFX GF4MX440, BenQ DVD+-RW, NEC 1300A DVD+-RW, 2x WD 120GB 8mb, 2x Maxtor 250GB, Chenbro Gaming Bomb, Tagan 480W, 17" Iiyama monitor

Verwijderd

Ja maar dat is geen dvd recorder tis alleen een speler, en een vhs recorder ;)

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
-never mind, excuus-

[ Voor 93% gewijzigd door BèR op 16-12-2003 15:43 . Reden: lezen ]

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-02 20:15
dan ga ik misschien toch maar voor 2 losse spelers/recorders
De vhs speler is alleen maar op de oude video's te kunnen bekijken. Opnemen zou gebeuren met de dvd brander

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hebben ze die nu nog bij de aldi? Of zijn die dingen ook zo snel uitverkocht. Wat kostte deze? Ben namelijk op zoek naar een goedkope dvd/vhs - combi
Pagina: 1