Mijn schoonouders hebben sinds kort een dvd-speler van het merk Nfren type F888.
Nog nooit van gehoord, maar goed....
Nu is er een probleem, want zodra er een DVD+R in gaat, laat hij alleen de mappen zien. Je ziet de volgende mappen op tv :
- ROOT
- VIDEO_TS
- AUDIO_TS
en daarboven staat hoofdstuk SMART-NAVI
Je kunt nu in VIDEO_TS alle IFO, VOB's enz enz zien en ook op klikken, dan worden ze afgespeelt, maar wel ingezoomd lijkt wel. De buiten- en onderkant vallen buiten het scherm. Dus ik een andere DVD+R erin, en die speelt wel perfect af.
De dvd speelt bij andere perfect af en je komt direct in het hoofdmenu van de film.
In het setup menu van de speler kun je SMART NAVI uitzetten, maar dan blijft hij de DVD+R lezen en loopt vast.
Ik heb verschillende brand-programma's gebruikt, maar niets helpt.
Weet iemand een oplossing ?
En hoe kan het dat je alleen de mappen VIDEO_TS en AUDIO_TS ziet als je de dvd erin doet ??
Moet ik hem anders branden ofzo ??
Het vreemde is dat andere dvd's het wel doen, van hetzelfde schijfmerk.
Nog nooit van gehoord, maar goed....
Nu is er een probleem, want zodra er een DVD+R in gaat, laat hij alleen de mappen zien. Je ziet de volgende mappen op tv :
- ROOT
- VIDEO_TS
- AUDIO_TS
en daarboven staat hoofdstuk SMART-NAVI
Je kunt nu in VIDEO_TS alle IFO, VOB's enz enz zien en ook op klikken, dan worden ze afgespeelt, maar wel ingezoomd lijkt wel. De buiten- en onderkant vallen buiten het scherm. Dus ik een andere DVD+R erin, en die speelt wel perfect af.
De dvd speelt bij andere perfect af en je komt direct in het hoofdmenu van de film.
In het setup menu van de speler kun je SMART NAVI uitzetten, maar dan blijft hij de DVD+R lezen en loopt vast.
Ik heb verschillende brand-programma's gebruikt, maar niets helpt.
Weet iemand een oplossing ?
En hoe kan het dat je alleen de mappen VIDEO_TS en AUDIO_TS ziet als je de dvd erin doet ??
Moet ik hem anders branden ofzo ??
Het vreemde is dat andere dvd's het wel doen, van hetzelfde schijfmerk.