"Never underestimate the power of stupid people in large groups!"
Ik weet niet zeker of het uitmaakt
maar welke distro gebruik je?
Dit past beter bij de collegae van Non-Windows Operating Systems trouwens, lees daarom NOS policy - updated 01/04/03 even door.
Check hoe dan ook [google=gnome config file] en [google=gdm config file ] even voor het geval dat niet al gebeurd was
Dit past beter bij de collegae van Non-Windows Operating Systems trouwens, lees daarom NOS policy - updated 01/04/03 even door.
Check hoe dan ook [google=gnome config file] en [google=gdm config file ] even voor het geval dat niet al gebeurd was
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Ehm, ik weet niet of je op beide wel wat vindF_J_K schreef op 16 december 2003 @ 14:56:
Nee, volgens mij kun je door in de file browser(dat ding waar je komt als je op het huisje klikt, ik ben de naam kwijt, kan thuis zo voor je kijken
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 14:59 ]
GDM heeft helemaal niets met je Gnome menu te maken, dus verspil geen moeite met die zoekterm in je zoek opdrachten (GDM = Gnome Display Manager = inlogscherm zoals xdm en kdm).
En je kan toch gewoon met rechts klikken in het menu? (Moet je wel Gnome 2.2 of hoger voor hebben geloof ik)
Mocht je Debian gebruiken: er is een pakket 'openoffice-gnome' ofzo, die die items automatisch in je menu zet.
En je kan toch gewoon met rechts klikken in het menu? (Moet je wel Gnome 2.2 of hoger voor hebben geloof ik)
Mocht je Debian gebruiken: er is een pakket 'openoffice-gnome' ofzo, die die items automatisch in je menu zet.
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Persoonlijk vermoed ik dat je niet de eerste bent die deze vraag stelt.
Gebruik dus alsjeblieft eerst eens de search, google, de homepage/FAQ van Gnome, etc. voordat je dit soort simpele vragen stelt (en vermeld dan meteen waar en hoe je hebt gezocht - ik kan me namelijk domweg niet voorstellen dat google geen hits oplevert als je een paar vaag gerelateerde zoekwoorden inklopt).
Daarom, een slotje.
Gebruik dus alsjeblieft eerst eens de search, google, de homepage/FAQ van Gnome, etc. voordat je dit soort simpele vragen stelt (en vermeld dan meteen waar en hoe je hebt gezocht - ik kan me namelijk domweg niet voorstellen dat google geen hits oplevert als je een paar vaag gerelateerde zoekwoorden inklopt).
Daarom, een slotje.
Vooruit dan, een linkje erbij. Maar je wordt eigenlijk wel geacht dat soort dingen zelf te kunnen vinden. Helemaal omdat het er verdacht veel op lijkt dat het precies zo werkt als onder Windows.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()