Ik heb ook wel eens in omgekeerde vorm gehad:
Dat een geil jong meisje mij besprong

.
Diadem mag daar de 'symbolische betekenis' van gaan zoeken. Ik doe het iig NIET.
Alle mannen zijn diep van binnen op sex belust, maar omdat dat bij vrouwen allemaal wat gecompliceerder ligt (vrouwen zijn nu eenmaal vage wezens), zal die behoefte niet altijd beantwoord worden.
Als een vrouw echter iets wil, hoeft ze maar een cafe in te gaan, dronken te worden en de rest gaat vanzelf.
Vrouwen hebben dus sexueel de macht in handen!
Dit is naar mijn mening uiterst oneerlijk verdeeld.
Ik dacht eerst dat ik een oplossing gevonden had: De 2e sexuele revolutie! Alle mannen moeten zich 3 maanden volledig onthouden van sex met vrouwen. Overgaan op handwerk ofzo... Na 3 maanden zullen alle jonge vrouwen ter wereld smeken om sex! Dan durven ze de volgende keer niet meer aan te komen met onzin als: 'Nee niet nu, ik heb hoofdpijn' of 'Moeten we elkaar niet eerst beter leren kennen?' Dan zouden mannen net als vrouwen nu een machtsmiddel hebben en zal het sexuele machtsevenwicht tussen de sexen hersteld zijn.
Er is echter één maar... Als een van de gozers zich niet aan de regels houdt, zou hij alle bloedgeile vrouwen voor zichzelf hebben... Het is dus geen 'stabiel evenwicht'... Je kan natuurlijk dan de controle op naleving van de regels verscherpen, maar dan vervallen we in Stalinistische toestanden...
Ik ben nog bezig met het zoeken naar een beschaafde oplossing voor dit probleem

.