Dromen over verkrachting

Pagina: 1
Acties:
  • 2.798 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14628

Topicstarter
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een (jonger) meisje ging verkrachten. Toen kwam het me heel logisch over. Zo van: 'ff doorbijten meissie, het duurt maar effe', maar vanzelfsprekend is het VET SICK :r om dat te doen. Ik ben ervan overtuigd dat het niks met de realiteit van doen heeft en maak me dan ook geen zorgen. Ik ben namelijk altijd poeslief voor meisjes :*
Hebben jullie misschien weleens zoiets gehad (in omgekeerde vorm misschien) en wat denk je erover? Is het gek? Maar vooral 'waarom droom je zoiets'?

Mzzl,

Mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:33
als je droomt dan is je id aan de gang... id, ego en superego... je id dat is je diepste zelf. En alles wat in je diepste zelf hebt is gorigheid... allemaal gericht op sex.

freud ruled... :P

alleen al wel achterhaald :(

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben dus een sicke ranzigerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nee, want in de id van ieder persoon zijn constant van dit soort processen aan de gang.
Hoe het precies zit weet ik nie meer, maar er is een goede kant (light side :) ) en een slecht kant ( dark side :) ) en wannneer je gewoon wakker bent houdt de goede kant de slechte in bedwang en andersom. Maar wannneer je slaapt zal dit verhaal wel niet helemaal opgaan. Dit heeft allemaal iets te maken met je id, ego en superego geloof ik.

edit:

id --> dark side
ego --> good side
superego --> weegt deze tegen elkaar af

^
|
|
dit onder voorbehoud, het is al een jaar geleden dat ik dit bestudeert heb.
hmmm...nlijk ik toch iets aan levensbeschouwing gehad te hebben :)

GreetZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik meen zoiets anders gezien te hebben... :? Zoals
Es: primitief
Ich: houdt Es en Ueber Ich in evenwicht
Ueber Ich: Vergeten :o
Kan dat?

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is dus niet de complete 'IK' die droomt, maar slechts een deel daarvan? Zoals een lichaam nog geen mens is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Ja. Net zoiets als dat je bijvoorbeeld droomt dat je je moeder vermoordt. Gewoon een ziek deel van je wat de overhand krijgt. Dat zieke deel heeft iedereen btw.

GreetZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

id (latijn) = es (duits) = het
ego (latijn) = ich (duits) = ik
super ego (latijd) = ueber ich (duits) = boven-ik (?)

Wat het allemaal deed weet ik niet meer, maar jullie hebben het dus over hetzelfde.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07
Ik heb het als volgt geleerd:
Es is het onderbewuste, de drift
Ich is het bewuste, hoe je met de driften omgaat
Uber-ich is de omgeving, de normen waaraan je je conformeert (of niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Ja dat was het. :)
Ik heb nog ff gezocht naar m`n levensbeschouwingboek, maar ik kwam erachter dat ik geen lb meer heb :)

[off-topic]
lb vond ik echt een enorm saai vak, en ik was verbaast toen ik net zei: damn, waar is m`n lb boek :)
[/off-topic]

GreetZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jongens bedankt!!! Ik ben weer gerustgesteld :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik ben dus een sicke ranzigerd?
Niemand is moreel verantwoordelijk voor zijn daden in dromen/fantasie etc. Alleen daden die je echt uitvoert kunnen je tot een sicke ranzigerd maken. Wees gerust.

LD

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Op zondag 10 december 2000 14:06 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]
Niemand is moreel verantwoordelijk voor zijn daden in dromen/fantasie etc. Alleen daden die je echt uitvoert kunnen je tot een sicke ranzigerd maken. Wees gerust.

LD
dromen is een apart verhaal maar fantasie...

als iemand fantaseert over het verkrachten van jonge kinderen, ook al voert hij dat niet uit, is hij in de ogen van de meeste mensen een sicke ranzigert..

ik denk daar overigens anders over..

edit: quote klopte niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Pffffff, Freud....

Dat is echt allang allemaal achterhaalt. Niet op letten wat die gast allemaal gezegt heeft.

En wat die droom betreft. Ik zou je er niet al te veel zorgen om maken, het is maar een droom. Dromen zijn toch altijd symbolisch.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15278

Wel vaag dat je zo'n duidelijke droom hebt, die van mij zijn altijd van die vervormde realiteiten die compleet nergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Confuzer=-
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Vet sick?

Het is normaler dan je denkt.

Zoveel zijn we niet veranderd in de afgelopen millenia.
Vroeger kreeg de sterkste man de vrouw, dus die werd eigenlijk verkracht.
Veel vrouwen vinden het zelf lekker als je het doet. Als wordt het door de omgeving aardig "onderdrukt".

Zelf zou ik het natuurlijk niet doen, maar ik weet wel dat m'n vriendin het erg lekker vind als ik wat ruiger doe. (ik zal maar niet te diep op details ingaan)

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3527

Ik heb wel eens gehoord dat het eigenlijk in het oerinstinct van de man ligt om zoveel mogelijk vrouwen te verkrachten !! Dit alles met als doel om gewoon zo veel mogelijk de eigen genen te verspreiden.

Vrouwen zijn alleen maar op zoek naar een lieve man die sterk en zorgzaam is. Dit met als achterliggende gedachten dat wanneer ze kinderen krijgt van deze man, dat deze een grote kans hebben te overleven. Zo kan zij haar genen dus verpreiden.

Een man denkt hier anders over want die kan gewoon overal zijn zaad kwijt en door zo veel vrouwen te bevruchten komen er statistsch gezien wel een aantal succesvolle nakomelingen. Bi jde vrouw ligt dat anders. Die moet er veel tijd en energie in stoppen wanneer ze een kind krijgt, dus kan zij niet eindeloos vaak proberen.

En wees eens eerlijk, als je de volgende vraag stelt: "De deurbel gaat en er staat een bloedmooie vrouw / knappe man met de vraag eens de liefde te gaan bedrijven en elkaar vervolgens nooit meer te zien. (ervan uitgaande dat je geen relatie hebt)

Volgens mij ligt het aantal mannen dat instemt veel hoger dan het aantal vrouwen.

Je ziet dit soort gedrag volgens mij ook overal in de samenleving terug. Mannen zijn veel meer belust op sex dan vrouwen. Er worden ook altijd vrouwen sexueel misbruikt en nooit andersom (gaat ook iets moeilijker ivm lichaamskracht natuurlijk, en een vrouw die een man verkrachten wil brengt zoviezo een aantal technische complicaties met zich mee :) )

Het feit dat mannen tegenwoordig niet massaal aan de lopende band verkrachten komt doordat dit gedrag door de moderne samenleving wordt geremd (bij de meeste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

en hoe zit dat bij jouw apoc? :P
Idd... ik zou het ook HELEMAAL niet erg vinden als mijn vriendin een vriendin mee zou nemen (ik snap die personen soms niet uit jerry springer).
Maar ik snap dan niet waarom vrouwen dat dan toch zo moeilijk accepteren?
Zou het zijn omdat ik dan m'n aandacht over de kinderen moet verspreiden? ik denk het wel...

Ik stem voor de invoering van een harem !

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The more the better...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Ga slapen... je moet morgen weer vroeg werken (ik tenminste wel)...
En ga maar lekker DROMEN... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
Op maandag 11 december 2000 01:30 schreef Apoc2 het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat het eigenlijk in het oerinstinct van de man ligt om zoveel mogelijk vrouwen te verkrachten !! Dit alles met als doel om gewoon zo veel mogelijk de eigen genen te verspreiden.

Vrouwen zijn alleen maar op zoek naar een lieve man die sterk en zorgzaam is. Dit met als achterliggende gedachten dat wanneer ze kinderen krijgt van deze man, dat deze een grote kans hebben te overleven. Zo kan zij haar genen dus verpreiden.

Een man denkt hier anders over want die kan gewoon overal zijn zaad kwijt en door zo veel vrouwen te bevruchten komen er statistsch gezien wel een aantal succesvolle nakomelingen. Bi jde vrouw ligt dat anders. Die moet er veel tijd en energie in stoppen wanneer ze een kind krijgt, dus kan zij niet eindeloos vaak proberen.

En wees eens eerlijk, als je de volgende vraag stelt: "De deurbel gaat en er staat een bloedmooie vrouw / knappe man met de vraag eens de liefde te gaan bedrijven en elkaar vervolgens nooit meer te zien. (ervan uitgaande dat je geen relatie hebt)

Volgens mij ligt het aantal mannen dat instemt veel hoger dan het aantal vrouwen.

Je ziet dit soort gedrag volgens mij ook overal in de samenleving terug. Mannen zijn veel meer belust op sex dan vrouwen. Er worden ook altijd vrouwen sexueel misbruikt en nooit andersom (gaat ook iets moeilijker ivm lichaamskracht natuurlijk, en een vrouw die een man verkrachten wil brengt zoviezo een aantal technische complicaties met zich mee :) )

Het feit dat mannen tegenwoordig niet massaal aan de lopende band verkrachten komt doordat dit gedrag door de moderne samenleving wordt geremd (bij de meeste).
toon volledige bericht
dit soort theorieen zijn vanuit evolutionair standpunt inderdaad best te verklaren. ik denk dat het ook ongeveer zo werkt.

zo'n onderzoek is trouwens gedaan op een amerikaanse (jawel) universiteit. een knappe jongen en en knap meisje werden de campus opgestuurd om onbekenden van het andere geslacht aan te spreken met de mededeling dat hij/zij wel aangetrokken was tot de aangesprokene en meteen daarop het voorstel om de liefde maar te bedrijven.

van de mannen zijn tegen de 70% ja, van de vrouwen 0 %...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

wat lullig voor die gozers :P
daar droom ik nu elke dag van hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11554

Het is net anders met id, ego & superego...

id --> good side
ego --> weegt deze tegen elkaar af
superego --> dark side

Schematisch ziet je freudiaanse profile er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
+---------+----+
|         | s  |
|         | u  |  Het bewuste
|       i | p  |
+-----+- -+-e -+-------------------
|  e  | d | r  |
|  g  |   | e  |  Het onderbewuste
|  o  |   | g  |
|     |   | o  |
+-----+---+----+

Je id neemt veel meer plek in in het bewuste dan het superego. Een mens heeft dan ook meer goed dan slecht, tenzij het ego faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6927

Op zaterdag 09 december 2000 19:39 schreef stokkie het volgende:

id --> dark side
ego --> good side
superego --> weegt deze tegen elkaar af
volgens mij was het anders hoor, je ID is je dierlijke kant,
en je superego, dat is je "sociale" kant, de manier waarop jij en je omgeving verwachten hoe je bent (je geweten zeg maar)
en het ego, dat ben jij, die weegt beide tegen elkaar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-06 09:42
van de mannen zijn tegen de 70% ja, van de vrouwen 0 %...
Toch vraag ik me af hoe zeer deze uitkomst wordt bepaald door culturele factoren en omgeving waarin de test zich afspeelt.
Vrouwen worden bijv. eerder negatief beoordeeld door de maatschappij als het gaat om "los" sexueel gedrag dan mannen...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6927

zoals joost al zei:
je uber-ich is je culturele persoonlijkheid
de persoonlijkheid waarvan jij vind dat die van je verwacht wordt,
en die beinvloedt je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
Op dinsdag 12 december 2000 03:56 schreef blouweKip het volgende:

[..]

[..]
Toch vraag ik me af hoe zeer deze uitkomst wordt bepaald door culturele factoren en omgeving waarin de test zich afspeelt.
Vrouwen worden bijv. eerder negatief beoordeeld door de maatschappij als het gaat om "los" sexueel gedrag dan mannen...
dat klopt, maar de omstandigheden die hier werden geboden (alleen sex, geen ellende verder, en privacy (niemand hoeft het te weten) zorgen allemaal wel dat die maatschappelijke druk wegvalt.

daarnaast, een verschil van 70% en 0% lijkt me een beetje veel voor het effect van die maatschappelijke druk. als het nou 70-60 was ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taco T.
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-11-2021
Dit komt me bekend voor... Een enkele keer komt het voor dat als ik droom, ik min of meer WEET dat ik in een droom zit. Ik probeer dan als een gek een vrouw te bespringen, voor ik wakker wordt.. >:)

Kennelijk zijn we diep van binnen toch wel sick..:?

Be careful what you wish for.. you just might get it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 05-06 12:37
Ok nu heb ik ff een rare vraag,
maar is het normaal dat je je iedere droom herinnert?
Want ik kan zelfs dromen herinnerren van echt 10 jaar terug (ben nu 18).
En wat ook gek is is dat ik ook vaak voorspellend droom :? wat me op tijden best wel eens in de war gooit.

Weet s'morgens ook altijd wat ik de hele nacht heb gedroomd.

edit:

Typo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
Ik kan me nog steeds dromen van 7 jaar geleden herinneren. Gelukkig heb ik nog maar 1 voorspellende droom gehad, de rest is onzin ;) (Zie jij al binnen enkele dagen een zwart gat hierheen komen, waar ik de rest van GoT op tijd voor kan waarschuwen?)

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12533

ik had vroeger heel vaak voorspellende dromen; die ook nog uitkwamen;
1/2 jaar geleden nog een gehad die 2 maanden later uitkwam ofzo; ik weet alleen pas naderhad dat ik ze gedroomd heb !!

behalve die ene droom die ik laatst had; met 2 meiden... denk niet dat hij uit gaat komen; want ik ben ontzettend monogaam !

maarja... je weet het niet..
ben het niet van plan)

Bat !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 958

Ik heb ook wel eens in omgekeerde vorm gehad:
Dat een geil jong meisje mij besprong :9.
Diadem mag daar de 'symbolische betekenis' van gaan zoeken. Ik doe het iig NIET.

Alle mannen zijn diep van binnen op sex belust, maar omdat dat bij vrouwen allemaal wat gecompliceerder ligt (vrouwen zijn nu eenmaal vage wezens), zal die behoefte niet altijd beantwoord worden.
Als een vrouw echter iets wil, hoeft ze maar een cafe in te gaan, dronken te worden en de rest gaat vanzelf.
Vrouwen hebben dus sexueel de macht in handen!
Dit is naar mijn mening uiterst oneerlijk verdeeld.

Ik dacht eerst dat ik een oplossing gevonden had: De 2e sexuele revolutie! Alle mannen moeten zich 3 maanden volledig onthouden van sex met vrouwen. Overgaan op handwerk ofzo... Na 3 maanden zullen alle jonge vrouwen ter wereld smeken om sex! Dan durven ze de volgende keer niet meer aan te komen met onzin als: 'Nee niet nu, ik heb hoofdpijn' of 'Moeten we elkaar niet eerst beter leren kennen?' Dan zouden mannen net als vrouwen nu een machtsmiddel hebben en zal het sexuele machtsevenwicht tussen de sexen hersteld zijn.
Er is echter één maar... Als een van de gozers zich niet aan de regels houdt, zou hij alle bloedgeile vrouwen voor zichzelf hebben... Het is dus geen 'stabiel evenwicht'... Je kan natuurlijk dan de controle op naleving van de regels verscherpen, maar dan vervallen we in Stalinistische toestanden...

Ik ben nog bezig met het zoeken naar een beschaafde oplossing voor dit probleem :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik steun je in je ideeën. MAar ik dnek eerder dat de mannen doorslaan dan de vrouwen.

We moeten het op een andere manier aanpakken. Ik had al gedacht aan genetische manipulatie. Maar ja, das voor ons nu een beetje te laat... (tenzij je pedofiel bent uiteraard)

Maar ik heb wel eens gehoord van feromonen ofzo. Stoffen die door je neus opgevangen worden en onbewust je stemming kunnen beinvloeden. Theoretisch zou het zo mogelijk meoten zijn om luchtjes te ontwikkelen dat de vrouwen net zo op je gaan reageren als in de AXE reclame (als ze dat al niet doen.. B-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een andere oplossing is mewewerken aan het digitaliseren van de werkelijkheid. Ofwel de realiteit perfect simuleren en dan massa's mooie vrouwen in het computerprogramma stoppen. Beetje à la Matrix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
Op dinsdag 12 december 2000 14:32 schreef batman het volgende:
ik had vroeger heel vaak voorspellende dromen; die ook nog uitkwamen;
1/2 jaar geleden nog een gehad die 2 maanden later uitkwam ofzo; ik weet alleen pas naderhad dat ik ze gedroomd heb !!
dit laat precies zien hoe je jezelf voor de gek kan houden: pas achteraf weet je dat je het gedroomd hebt. dit betekent waarschijnlijk dat je die herinnering zelf achteraf hebt ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
Ik ben zeker dat de droom bij mij niet achteraf was ingevoegd. Ik had hem namelijk een dag voor hij uitkwam aan iemand anders verteld met de vermelding 'nu had ik toch een vreemde droom'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

dit topic gaat nergens meer over.
Sluiten dus maar

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.