Toon posts:

Backup faciliteit past niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een tijdje terug heb ik een adr backup faciliteit aangeschaft van OneStream, maar kan deze niet plaatsen in een server (HP Model TC3100).
Deze server heeft alleen gleuven waar je wat ik kan schuiven en de backupfaciliteit moet vastgezet worden, zoals je dat vroeger deed met schroefjes.

Is hier wat op gevonden en waar kan ik dat vinden

Verwijderd

Merken als HP, Dell enzo, maken gebruik van hun eigen standaarden waardoor je vaak alleen hun eigen zooi kunt gebruiken. Je hebt nu een thirdparty backup iets gekocht en dat past dan ook niet.

Je hebt een beetje te vaag met wat niet past enzo (foto's?), maar je hebt grote kans dat het gewoon niet gaat passen. Beste is daarom niet van die merken aan te schaffen zoals dell die alleen met hun eigen standaarden passen. Maar als je dat dan toch hebt, dan moet je ook gewoon bij hun het spul kopen...

Wat je misschien kunt proberen is bij Onestream en/of hp te informeren hoe je dit kunt oplossen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 13:45 ]

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Bij HP kun je zo een paar reepjes plastic in de goede maat bestellen. Die schroef je op het device... en voila je schuift hem er zo in.
(je HP reseller zal er ook wel een stel van op vooraad hebben)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

ik zou erg nadenken over die tapestreamer,
Onstream bestaat niet meer,
en er is ook geen support meer.

bovendien was er nog wel eens support nodig bij deze apparaten,
ik heb zelf support voor dit merk geleverd en zou het zeker niet aanraden.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar weet iemand ook hoe die plastic stripjes heten?

ik heb 3 uur aan de telefoon gezeten met HP, maar die snappen er nog minder van dan ik.

Verwijderd

Die rails kunnen verschillende namen hebben, de meest bekende zijn geleiderrails of brackets.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal

Voor hp heten ze mounting rails
Pagina: 1