Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] FAQ#anchor wordt niet goed geparsed

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:03

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Als ik http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#topicstart plak in een topic krijg ik dit te zien:
[FAQ=forumgedrag,#topicstart]
in plaats van
FAQ forumgedrag over topicstart of iets dergelijks.

Ik kon in de BUG-history hier niks over vinden, correct me if I'm wrong please :Y)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
[rml][ FAQ Link] 'Interne' link naar named anchor[/rml]

En ooit nog eens over gehad met Jaymz en nog wat mensen in SM, maar die kan ik niet meer vinden helaas :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:03

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Hmmja maar da's toch alweer enige tijd geleden, en in de 1.9 versie heeft ie wel gewerkt.
Dit is van vóór 1.9

En dat SeM topic wat je bedoelt is naar GTC gegaan, maar is ook van vóór 1.9 (Direct linken naar subonderwerp in faq gaat niet -> GTC)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Korakal schreef op 16 december 2003 @ 17:15:
Hmmja maar da's toch alweer enige tijd geleden, en in de 1.9 versie heeft ie wel gewerkt.
Dit is van vóór 1.9
True :)
En dat SeM topic wat je bedoelt is naar GTC gegaan, maar is ook van vóór 1.9 (Direct linken naar subonderwerp in faq gaat niet -> GTC)
Dat dacht ik al :P. Wilde meer een linkje geven naar dit topic omdat ik mij kon herinneren dat er een hoop tips in stonden om dit probleem tijdelijk op te lossen :).

Dit topic is gesloten.