[FA / BUG] feature request

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 01:29
Hoi, hopelijk zet ik het in het juiste boardje neer.

Kreeg toevallig vandaag via icq iets van "eigenlijk zouden ze een -1 kansloos moeten toevoegen als moderatie mogelijkheid op de frontpage". Nu vond ik dit zelf dermate grappig dat ik het gewoon hier moest voorstellen, want eigenlijk zijn er wel aardig wat reacties op de frontpage die wel de waardering "kansloos" verdienen.

Ehm, tja, feature request dus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nou, kijk, indien je tags als 'kansloos', 'idioot' of 'my hero' gaat posten, gaat de tag niet zozeer over de inhoud van de post maar zegt de tag meer wat de moderator van de post vindt.....
Da's allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk boeit het niet veel mensen wat de mod van een post vindt, die willen gewoon de post op zijn waarde geschat zien worden met een 'objectieve' tag. Zodoende zijn subjectieve tags niet toegepast.

Indien je in de archieven graaft, kom je overigens 100den topics tegen met allemaal een tag-request, de een nog hilarischer dan de ander. Uiteindelijk proberen we het toch bij deze ene basisset te houden.

[ Voor 34% gewijzigd door Delerium op 16-12-2003 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Uiteindelijk proberen we het toch bij deze ene basisset te houden.
Zij het dat er nog onlangs wel steun was voor het toevoegen van -1 Ongewenst (trouwens ook een vrij objectieve tag.)