The "real" Champ will always be The Champ
Als je toch Svcd en (s)Kvcd bedoelt:
SKVCD is kleiner, en betere kwaliteit (althans als je ze zou vergelijken op een gelijk aantal mb's/cd's). Het schijnt zo te zijn dat niet alle DVD spelers die SVCD ondersteunen, ook SKVCD af kunnen spelen. Maamer die ben ik nog niet tegengekomen
. Ik zet de laatste tijd alleen nog maar om naar SKVCD, is acceptabele kwaliteit op 1cd en af te spelen op je DVD speler.
edit: afaik doen zowel SVCD als SKVCD niet aan menu's.
SKVCD is kleiner, en betere kwaliteit (althans als je ze zou vergelijken op een gelijk aantal mb's/cd's). Het schijnt zo te zijn dat niet alle DVD spelers die SVCD ondersteunen, ook SKVCD af kunnen spelen. Maamer die ben ik nog niet tegengekomen
edit: afaik doen zowel SVCD als SKVCD niet aan menu's.
[ Voor 11% gewijzigd door Mike Jarod op 16-12-2003 12:52 ]
Als beiden je dvd speler ondersteunen, waarom zou je dan nog SVCD gaan branden? Er moet toch iets beter zijn in SVCD dan...... echt geen menu's?
The "real" Champ will always be The Champ
Ik denk dat het komt omdat SKVCD nog betrekkelijk nieuw is, en blijkbaar niet 100% ondersteund wordt op alle DVD spelers. SVCD is al een gevestigde term (en werkwijze hoe te converteren) en werkt altijd op DVD spelers die het ondersteunen.
Edit: overigens is SKVCD niet meer dan een (kleine?) aanpassing op de SVCD standaard.
Edit2: misschien gaat deze vergelijking op: RAR compressed beter dan ZIP, maar ZIP is gewoon bekender dus wordt meer gebruikt.
Edit: overigens is SKVCD niet meer dan een (kleine?) aanpassing op de SVCD standaard.
Edit2: misschien gaat deze vergelijking op: RAR compressed beter dan ZIP, maar ZIP is gewoon bekender dus wordt meer gebruikt.
[ Voor 33% gewijzigd door Mike Jarod op 16-12-2003 13:11 ]
Pagina: 1