"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
lukt het niet met winipcfg?
windows 95 doet standaard geen release bij rebooten, dit is aan te passen in de registry.
Je kunt ook even wat spelen met de settings en een paar keer booten moet het oplossen
windows 95 doet standaard geen release bij rebooten, dit is aan te passen in de registry.
Je kunt ook even wat spelen met de settings en een paar keer booten moet het oplossen
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
nee via winipcfg en de prompt (ipconfig) geen resultaat, paar keer rebootten hebben weg gedaan uiteraard (gaat gelukkig snel op ouwe os's
)
(overigens is het 1x w95 en 1x98 wat niet wil werken)
edit:
Bij hard opgeven van het ipadres, kan ik niet eens de server pingen, krijg ik allemaal time outs voor mn bakkes
. Zou de server ergens de requests tegen houden?
edit2:
woei de win 95 doet het weer (don't ask me why) en in de win98 ga ik maar is een ander kaartes stoppen, je weet maar nooit.
(overigens is het 1x w95 en 1x98 wat niet wil werken)
edit:
Bij hard opgeven van het ipadres, kan ik niet eens de server pingen, krijg ik allemaal time outs voor mn bakkes
edit2:
woei de win 95 doet het weer (don't ask me why) en in de win98 ga ik maar is een ander kaartes stoppen, je weet maar nooit.
[ Voor 69% gewijzigd door Tom-my op 16-12-2003 13:07 ]
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."