Hallo,
Ik heb een Hercules Radeon 9800 Pro videokaart in m'n PC zitten. Op deze video kaart zit, zoals jullie denk ik wel weten een TV-Out
Nu wil via de TV kabel (scart) TV kijken in de kamer. Ik krijg echter mijn TV-out niet aan de praat. Hij herkent de TV niet ofzo....er blijf iig een logotje staan van disconnected. Nu heb ik de volgende dingen geprobeerd:
- Andere kabel
- Andere TV
- Andere scartplug
- Opstarten met TV aan & alle andere combinaties van opstarten met TV aan/uit
- Officiele Hercules Drivers geprobeerd
- Verschillende versies Hercules & gewone catalyst versies geprobeerd
- Verschillende tools gebruikt (zaten bij de ATI kaart)
- Zonder monitor opstarten
- 2e monitor proberen aan te zetten in beeldschermeigenschappen
Nog suggesties?
Het vreemde is dat hij het wel heeft gedaan, maar dat was alleen even als test, daarna heb ik het nooit meer gebruikt, en de kabel eraf gehaald. (De installatie van XP is dezelfde als toen...)
Zie onder voor mijn specs, misschien dat het helpt!?
Alvast bedankt!
Ik heb een Hercules Radeon 9800 Pro videokaart in m'n PC zitten. Op deze video kaart zit, zoals jullie denk ik wel weten een TV-Out
Nu wil via de TV kabel (scart) TV kijken in de kamer. Ik krijg echter mijn TV-out niet aan de praat. Hij herkent de TV niet ofzo....er blijf iig een logotje staan van disconnected. Nu heb ik de volgende dingen geprobeerd:
- Andere kabel
- Andere TV
- Andere scartplug
- Opstarten met TV aan & alle andere combinaties van opstarten met TV aan/uit
- Officiele Hercules Drivers geprobeerd
- Verschillende versies Hercules & gewone catalyst versies geprobeerd
- Verschillende tools gebruikt (zaten bij de ATI kaart)
- Zonder monitor opstarten
- 2e monitor proberen aan te zetten in beeldschermeigenschappen
Nog suggesties?
Het vreemde is dat hij het wel heeft gedaan, maar dat was alleen even als test, daarna heb ik het nooit meer gebruikt, en de kabel eraf gehaald. (De installatie van XP is dezelfde als toen...)
Zie onder voor mijn specs, misschien dat het helpt!?
Alvast bedankt!