Toon posts:

[Outlook 2000] Periodiek inbox leeg gooien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een mailtje binnen krijg stuur ik die met een rule gelijk door naar een andere map. In mijn inbox laat ik de mailtjes dan voorlopig nog even staan. Nu wil ik elke maandagochtend mijn inbox automatisch leeg laten gooien. Is hier een handige truck voor?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik zou als ik jou was eens zoeken in de help, op Got en met google naar iets als 'rules', dan kom je er verder zelf uit :)

Hm, ik zie nu dat je messages al doorstuurt met een rule. Voor zover ik me kan herinneren kende Outlook gewoon rules en kon je ook instellen dat mail na x dagen gedelete werd. iig sorry voor de nogal nutteloze opmerking hierboven :)

[ Voor 52% gewijzigd door G33rt op 16-12-2003 12:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Met een rule gaat dat volgens mij niet lukken, dat heb ik al geprobeerd

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
heb je misschien iets hieraan? ik weet niet in hoeverre automatisch deleten er tussen staat, maar het is iig het doorzoeken waard

is het overigens niet mogelijk mail te ontvangen in een map die anders heet dan 'inbox'>? het lijkt me logisch als dat kan :)

[ Voor 21% gewijzigd door G33rt op 16-12-2003 12:10 ]

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Met autoarchive kun je wel de mails lateb verplaatsen naar een pst bestand. Niet helemaal hetzelfde als deleten, maar de mails verdwijnen wel uit je inbox.

Autoarchive kun je instellen onder tools>options>other

Verwijderd

Je kan je autoarchive ook naar je recyclebin verwijzen, ik heb het zelf nooit geprobeerd maar ik zie niet in waarom het niet zou werken.
Pagina: 1