Toon posts:

[Sapphire ATI Radeon 9800 Pro Atlantis 128MB]=Goedkoopste

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok ben ik nu blind geworden of staat er nog steeds op die site van EMPC:

''40-2866 Sapphire ATI Radeon 9800 Pro Atlantis 128MB AGP TV-Out DVI Retail €299,00 ''

is sapphire opeens een flutmerk geworden ofzo, en het verschil tussen Ultimate en Atlantis is gewoon de koeling die erop zit toch?

Verwijderd

Ultimate = Atlantis + Zalman passief

Verwijderd

Wat heeft een prijsdaling te maken met de kwaliteit van de kaart!?!?

MIjn mening: Kaarten worden goedkoper omdat iedereen er vanaf wil. Oude voorraad, denk dat iedereen toch op den duur over wil gaan stappen op de XT omdat de gewone versies niet meer worden gemaakt, logisch gevold, prijsdaling!

De Ultimate is iets hoger geclocked qua core/geheugen, volgens mij heeft de koeler er niks mee te maken!

In de pricewatch staat die ook voor €299.- dus zal wel kloppen.

@ euss: Ben ik het niet mee eens, heb ze wel eens weggebouwd, maar die waren zeker NIET passief gekoeld

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 11:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
firefly, jij bent de enige die ik heb gehoord in al die topics die zegt dat de ultimate hoger geclockt is. en de gewone versies worden nog wel gemaakt, alleen niet meer door ati zelf, die maakt alleen de 9600XT en de 9800 XT.

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 12:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij aub een link geven naar een foto van de sapphire atlantis 9800 pro kaart? ik kan nergens iets vinden.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 13:55:
kan iemand mij aub een link geven naar een foto van de sapphire atlantis 9800 pro kaart? ik kan nergens iets vinden.
Weet je, als je 10 seconden op www.google.com zou doorbrengen en daar 'sapphire atlantis 9800 pro' in zou tikken, dan had je het al gevonden. Wat betekent dat je niet hebt gezocht. En voor de rest is dit topic erg loos, aangezien de verschillen tussen de Sapphire-modellen met een beetje inzet zo te vinden zijn. Dat de 1 dan goedkoper dan de ander is, so be it, dan hoeft ie niet gelijk slechter te zijn. Deze gaat iig dicht, wegens luiheid/zelfwerkzaamheid/logisch nadenken.

edit: overigens @ FireFly84: De Sapphire Atlantis 9800 Pro Ultimate is zeker wel passief gekoeld: http://www.digit-life.com/articles2/radeon/r9800pro-ue.html

[ Voor 12% gewijzigd door Remy op 16-12-2003 14:00 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.