• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

Topicstarter
ik wil een mobiele telefoon (prepayed) gaan kopen. Ik wil er een met camera voor rond de 200€. Ik wou eerst de siemens mc60 kopen met hi prepayed voor €200. Totdat ik een review las op mobile-review.com.
Hierin stond dat het beeldscherm heel slecht was en dat de camera ook niet veel soeps was. Dus dit leek mij geen goede koop. Toen las ik over de Alcatel ot735 en motorola e365. De laatste kwam qua camera het beste uit de bus. Maar over beide waren ze zeer positief. Maar ze bespraken niet zoveel andere opties. Voor mij is de camera wel het belangrijkst maar er zijn natuurlijk ook andere dingen van belang(games etc.). Welke lijkt jullie het beste en is evt. verkrijgbaar in een prepaid set? want beide kon ik alleeen los krijgen :(

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Ik denk dat je het beste op www.kieskeurig.nl kunt gaan kijken. Daar staan plenty telefoontjes op met de toestelprijzen erbij. De losse prijs en de prepaid prijs staan niet zo ver van elkaar af.

Anders is het ff afstruinen naar een leuke aanbieding en dan de bijbehorende review zoeken. Volgens mij had Telfort aardig wat bij de Kijkshop liggen en in andere winkels.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• TCR

TCR

pfffffffff

Topicstarter
ik zag ook bij dixons de Sagem my V-65. vooor 200€ met vodaphone prepaid. alleen kan ik nergens een engels of nederlands talige review vinden. weet iemand of deze telefoon wat is? en dan vooral de camera

merk Sagem
type MY V-65
afmetingen 110x46x22mm
gewicht 106gr
standbytijd 310 uur
beltijd 270 minuten
eigenschappen Alarmklok, Camera, Dynamisch geheugen, Games, Geïntegreerde antenne, GPRS, Handsfree functie, Infrarood, Kleuren beeldscherm, MMS, Polyfonische ringtones, T9, Tri band, Trilfunctie, Vodafone Live!, Wallpapers, WAP,
bijzonderheden 65536 Kleuren kleurenscherm, Geïntegreerde digitale camera, Hi-Fi ringtones, 4 MB dynamisch geheugen, Wallpapers in kleur, Alarmklok, Beschikbaar voor Vodafone live! diensten

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 21:14
Ik weet niet of je het mobieltje snel nodig hebt, maar op http://www.inkoopacties.net/ia/5tch12yz is een IA van mobieltjes. Er staan daar heel wat leuke mobieltjes, maar 1. het is geen prepay pakket 2. de mobieltjes met camera zijn net wat duurder dan jou budget ben ik bang. Behalve dan de MC60 van Siemens: 125eur.
Ik zou zeggen: denk eerst heel goed na. Je kan het tenslotte maar 1 keer uitgeven ;)
Als geld een belangrijke rol speelt en je moet perse een mobieltje met camera voor 200eur doe je een goeie aan de MC60.
De camera stelt bij de meeste mobieltjes toch niet zoveel voor hoor, maarja het gaat natuurlijk om het gadgetgehalte he >:)
Denk je van: ach liever toch geen camera, maar wel voor 200eur: Nokia 7210 (let op: heeft geen Bluetooth :( ) 190eur
Denk je van: nou ja liever iets over mijn budget heen, maar wel een camera: SE T610 235eur

Let wel: smaken verschillen. Dit is wat ik gekozen had in jou geval, maar jij kan er natuurlijk heel anders over denken :)

• TCR

TCR

pfffffffff

Topicstarter
hhmmm die sagem is niet eens te vinden op hun site. is dit niet gewoon de myx-6 maar dan aangepast voor vodaphone want heen veel specificaties komen overeen

zoals afmetingen, specificaties van kleurenscherm&camera alleen in een aantal kleine opties verschillen ze.

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:30
Als het je gaat om de camera: NEEM DIE SAGEM. Ik werk in een Vodafone Citypoint, en wij hebben alle foto's van alle toestellen met camera (die wij hebben) naast elkaar gezet, en de sagem is verreweg de beste. Beter dan mijn p900 of de gx20 of wat dan ook. Dus...

• TCR

TCR

pfffffffff

Topicstarter
ja ik had hem al vanmiddag maar gekocht ik las al wat positieve verhalen op i-net. En hij is echt super. Mooie foto's,4 mb geheugen(heel wat meer als die mc60) terwijl in de gebruiks aanwijzing maar 2 mb staat :) en een 65000 kleuren tft scherm en java ondersteuning en ook nog IR
Pagina: 1