p133 asus mobo vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 01:25
Ik heb hier een oude mobo van asus met een P133. Nou is mijn eigen pc kapot:( dus wil ik mijn HD ff op de pc van mn vriendin zetten. Maar nu wil ie daarmee niet booten. Hij geeft een i/o error. Nou las ik in de "bijsluiter" van mn Maxtor 20 gig 7200 rpm dat je een bios moet hebben van later dan 98. Maar mijn vraag is eigenlijk wat die i/o error nou betekend. Heeft dat iid met het bios van 1996 te maken, of ligt het ergens anders aan?

Handtekening

• Balboa
iemand?

Handtekening

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
je bios ondersteund hem idd zeer waarschijnlijk niet.. maar volgens mij zou ie hem dan gewoon als 2.1Gb of als 8.4GB moeten herkennen.. en met een diskmanager zou je hem dan volledig kunnen gebruiken. Maar in jouw geval herkent ie hem helemaal niet..

wanneer krijg je die error dan? In de bios of bij het booten?

• Balboa
als ie gepost heeft. in het scherm waar ie normaal ook aangeeft als je er een diskette in hebt laten zitten.

Handtekening

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
maar het bios detecteert hem dus wel? ik denk dat je dan even een diskmanager moet gebruiken.. staat denk ik wel op de site van maxtor.. ik weet alleen niet of je met zo'n progje ook de bestaande gegevens kunt behouden (denk dat ie opnieuw gepartitioneerd moet worden.>)

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 09:29
Je hebt ook van die LBA enhancer kaartjes, maar waar je die nu nog kunt krijgen?
Pagina: 1