Toon posts:

zucht

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zucht...

Ik word een beetje geirriteerd van de moderators van dit forum... ze sluiten meteen topics...

Maar ik wou nog ff dit kwijt over mijn topic: win98 licenties gezocht

Ik ben voor mijn stage plek op zoek naar '2e handse' windows98 licenties... Wij hebben momenteel allemaal win95 licenties.. maar microsoft is daar nu op tegen ofzo... dus wij zijn genoodzaakt om win98 licenties te kopen...
Omdat het om een basisschool gaat moet het eigenlijk zo goedkoop mogelijk blijven... want veel geld is er gewoon niet

Heeft er iemand licentie's te koop, of weet iemand misschien een bedrijf of wat dan ook die er een grote aantal tegelijk wil verkopen... laat het mij weten!!

Tip voor de moderators:

W8 voortaan met het op slot gooien van topics... er zijn gruwelijk veel mensen die zich daar aan ergeren... en ook de mensen die niet ff normaal kunnen reageren op een topic >> reageer dan niet... ga lekker verder buiten spelen ofzo!!

Zo en deze topic mag wel op slot ;)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:16
Meer iets voor LA? :)
En inderdaad, dit gaat vast op slot ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Willem op 16-12-2003 11:21 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
mijn antwoord heb ik al

dit is meer uit frustratie!!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Frustratie mag je over de mail kwijt bij degene met wie je een probleem hebt :) Dat werkt wat makkelijker, en hoeft het forum niet vol te komen met topics die eigenlijk alleen maar jouzelf en de moderator in kwestie aangaan. Dus ik stel voor dat je even een mailtje doet naar de moderator ;)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 11:20:
Ik word een beetje geirriteerd van de moderators van dit forum... ze sluiten meteen topics...
Een discussie hierover mag je voeren met degene die je topic gesloten heeft (in dit geval momania - zijn mail address staat in z'n profiel).
Maar ik wou nog ff dit kwijt over mijn topic: win98 licenties gezocht
Je topic is een vraag-en-aanbod vraag, en die horen (om duidelijke redenen) niet thuis op GoT - daarom ging je topic dicht. En deze dus ook :)

Dit topic is gesloten.