Mijn systeem draait met Windows XP Professional SP1 met alle beschikbare updates.
Huidige systeemconfiguratie:
Case: Aopen H600B met 350W voeding
Mainboard: Gigabyte GA-7N400 Pro2
CPU: Athlon 2600+ (Barton)
Memory: Samsung 512 mb DDR 333
Video: Gigabyte Radeon 9200 (GV-R92128DH)
Primary master: Harddisk: Western Digital 800JB (80 GB)
Secondary master: DVD-ROM: LG 16x48
Secondary slave: CD_Writer: Plextor 48x24x48
Desktop: Logitech desktop Optical MX
Monitor: Iiyama E431S 17" TFT
Ik heb pas geleden een DVD writer gekocht (Sony DWU14A) en heb mijn huidige CD-writer uit mijn PC verwijderd en mijn DVD-writer erin gezet. Nu krijg ik elke keer een reboot wanneer Windows XP de hardware (dvd-writer) wil installeren.
Na enig onderzoek blijkt dus dat dit niet aan deze writer ligt. Als ik mijn DVD writer namelijk afkoppel en mijn huidige DVD-rom van master naar slave verander dan krijg ik dezelfde reboot. Dit omdat windows XP de DVD-ROM dan ook als nieuw ziet en dus de DVD-rom opnieuw wil installeren.
Is er misschien iemand die dit probleem kent en weet hoe ik het kan verhelpen. Een nieuwe installatie van Windows XP, heb ik zelf ook al aan gedacht, maar dit wil ik graag voorkomen.
Met vriendelijke groeten,
Chris
Huidige systeemconfiguratie:
Case: Aopen H600B met 350W voeding
Mainboard: Gigabyte GA-7N400 Pro2
CPU: Athlon 2600+ (Barton)
Memory: Samsung 512 mb DDR 333
Video: Gigabyte Radeon 9200 (GV-R92128DH)
Primary master: Harddisk: Western Digital 800JB (80 GB)
Secondary master: DVD-ROM: LG 16x48
Secondary slave: CD_Writer: Plextor 48x24x48
Desktop: Logitech desktop Optical MX
Monitor: Iiyama E431S 17" TFT
Ik heb pas geleden een DVD writer gekocht (Sony DWU14A) en heb mijn huidige CD-writer uit mijn PC verwijderd en mijn DVD-writer erin gezet. Nu krijg ik elke keer een reboot wanneer Windows XP de hardware (dvd-writer) wil installeren.
Na enig onderzoek blijkt dus dat dit niet aan deze writer ligt. Als ik mijn DVD writer namelijk afkoppel en mijn huidige DVD-rom van master naar slave verander dan krijg ik dezelfde reboot. Dit omdat windows XP de DVD-ROM dan ook als nieuw ziet en dus de DVD-rom opnieuw wil installeren.
Is er misschien iemand die dit probleem kent en weet hoe ik het kan verhelpen. Een nieuwe installatie van Windows XP, heb ik zelf ook al aan gedacht, maar dit wil ik graag voorkomen.
Met vriendelijke groeten,
Chris
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 13:09 . Reden: systeemspecificaties toegevoegd ]