[pioneer DVR0A06] voor 106, 50*

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
*inclusief 10x pcconsument. Geen superblad maar wel aardig gezien de aanbieding.
Dit is geen spam want ik heb nix met het blad te maken.
Het is een tip om relatief goedkoop aan en DVD-brander te komen met een leuke bonus erbij, wel 2 maanden voor het verstrijken van je abbo-duur uiteraard weer abbo opzeggen.
Ik kan helaas niet in jullie vreugde delen omdat ik vorige aktie al een dvd-speler heb gekregen :( (die er overigens nog niet is).

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• JePe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09-2025
Thnx man, zojuist me aangemeldt voor een abbo+burner.

Beam me up Scotty...

• Jopioware
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
ikke ook alleen kreeg een accept van 88 euro 15 , raar

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

Verwijderd

pffft, ik heb die aanbieding op de hcc dagen al genomen. toen ging het nog om 99 euro :(

edit, ow wacht ff, er staat "106,50 eur". ik dacht 106, "50 eur" (want 106 is de oem versie van de A06).

in dat geval was ik dus goedkoper uit :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 23:02 ]

• JePe
Same here, ik kreeg ook een acceptgiro van 88.15 euro. Ik denk dat de brander zelf onder rembours verstuurd wordt? Hoe ze aan dat magische bedrag komen is mij ook een raadsel. [edit] abbo=79.50, verzendkosten = 7.50, acceptgiro=1.15. Optellen en je komt op 88.15 euro. Is er al iemand die z'n fikker ondertussen ontvangen heeft?

[ Voor 55% gewijzigd door JePe op 31-12-2003 10:10 ]

Beam me up Scotty...

• JePe
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 23:00:
pffft, ik heb die aanbieding op de hcc dagen al genomen. toen ging het nog om 99 euro :(

edit, ow wacht ff, er staat "106,50 eur". ik dacht 106, "50 eur" (want 106 is de oem versie van de A06).

in dat geval was ik dus goedkoper uit :)
Dat kan kloppen, daar zit die 7.50 euro aan verzendkosten niet bij ;)

Beam me up Scotty...

• Jopioware
heb hem betaald zodra ik hem heb weten jullie het ook 8)

• jpvk007
  • Laatst online: 21:50
heb ook die aanbieding ingevuld... wacht op een acceptgiro
iemand een idee hoe snel je die dvd fikker krijgt? en op welke manier? het enige dat ik weet is dat dat uitgeef bedrijf vanaf maandag weer open is, na de hele kerstvakantie gesloten te zijn geweest

• Jopioware
schijnt de verkeerde acceptgiro gehad te hebben dus die 88.15 euro is niet goed zal wel een accept bij krijgen van 19.50 euro.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Voor de duidelijkheid, het gaat dus om de DVR-106 wat de OEM versie is. Er zit dus geen sofware bij zoals wel bij de DVR-A06 wel zit. Nog niet duur, maar het maakt wel verschil uit.

• JePe
Jopioware schreef op 05 januari 2004 @ 12:49:
schijnt de verkeerde acceptgiro gehad te hebben dus die 88.15 euro is niet goed zal wel een accept bij krijgen van 19.95 euro.
Hmm, dan zal ik vandaag ook eens gaan bellen. 106.5-88.15 is nog altijd 18.35 euro en geen 19.95 euro.

[Edit]

Zojuist gebeld, en het bedrag van 88.15 euro is idd niet correct. Ze hebben gisteren brieven verstuurd naar diegenen die de 88.15 euro betaald hebben. In de loop van deze maand zouden we een 2e acceptgiro krijgen voor het resterende bedrag. Op de vraag of we dan zouden moeten wachten op onze brander totdat ook deze betaald was werd gereageerd dat ze daar wat losjes mee om zouden gaan. Dus er is nog hoop dat ik m'n brander binnenkort op de deurmat zie liggen.

[ Voor 42% gewijzigd door JePe op 06-01-2004 10:16 ]

Beam me up Scotty...

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
het verschil is wel of geen automaitische incasso.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Jopioware
Zojuist gebeld, en het bedrag van 88.15 euro is idd niet correct. Ze hebben gisteren brieven verstuurd naar diegenen die de 88.15 euro betaald hebben. In de loop van deze maand zouden we een 2e acceptgiro krijgen voor het resterende bedrag. Op de vraag of we dan zouden moeten wachten op onze brander totdat ook deze betaald was werd gereageerd dat ze daar wat losjes mee om zouden gaan. Dus er is nog hoop dat ik m'n brander binnenkort op de deurmat zie liggen.
Ook reeds gebeld, per direct de 19.50 overgemaakt.
Kreeg net de brief binnen, maar ik wacht niet op die acceptgiro, vandaar ik de rest overgemaakt heb, anders duurt het nog langer met die dvd-brander.
Op de vraag of we dan zouden moeten wachten op onze brander totdat ook deze betaald was werd gereageerd dat ze daar wat losjes mee om zouden gaan.
Dus hij wordt waarschijnlijk sneller gelevert, netjes als dat zo is.

• jpvk007
heb net gebeld naar die uitgever... ze waren allemaal op en er komt geen nieuwe voorraad. ze vertelde dat alles verstuurd was en degene die nog niets had gekregen werd een alternatief aangeboden (geheel vrijblijvend natuurlijk). ze waren vanaf kerst dicht, dus de mensen die ergens in de vakantie iets besteld hebben en nog geen acceptgiro gekregen hebben, hebben pech en moeten wachten op een alternatieve aanbieding.
helaas helaas...

• JePe
jpvk007 schreef op 08 januari 2004 @ 12:03:
heb net gebeld naar die uitgever... ze waren allemaal op en er komt geen nieuwe voorraad. ze vertelde dat alles verstuurd was en degene die nog niets had gekregen werd een alternatief aangeboden (geheel vrijblijvend natuurlijk). ze waren vanaf kerst dicht, dus de mensen die ergens in de vakantie iets besteld hebben en nog geen acceptgiro gekregen hebben, hebben pech en moeten wachten op een alternatieve aanbieding.
helaas helaas...
Hmm, das lekker, dus zij maken een fout (de 88.15 euro), komt er vervolgens geen DVD fikker. Ik heb toch echt voor de kerstvakantie m'n geld overgemaakt en nog niets gezien. Ik heb ze toen zelfs opgebeld of er wel fikkers op voorraad waren, wat positief bevestigd werd. Ik hoop dat ze degenen die de 88.15 euro betaald hebben toch nog die Pioneer doen toekomen, is wel zo fair. Maar ja, we wachten het wel af. Het enig juiste alternatief is naar mijn mening dan gewoon m'n geld terug storten.

Beam me up Scotty...

• jpvk007
anders moet je gewoon ff bellen... ze zijn echter alleen maar tussen 10 en 12u bereikbaar. ik ga dr vanuit dat je je fikker nog krijgt aangezien je hem dus al voor de vakantie hebt opgestuurd... ergens in de vakantie zijn de fikkers opgeraakt

• JePe
Goed nieuws, m'n fikker stond klaar ter verzending. Binnen enkele dagen zie je rookwolken boven m'n huis uit dampen... Ik ben dus nog een van die gelukkigen die op het juiste moment een abbo genomen hebben. Ik leef mee met diegenen die net te laat waren/zijn. Hopelijk wordt er een goede regeling getroffen, zoals een 8 speed brander :9~

Beam me up Scotty...

• Jopioware
Zo dat is snel hij is net binnen gekomen, hulde aan HUB.

• JePe
Same here, ik heb em ook net binnen. Wat me wel tegenviel is dat ie gewoon in een luchtenvelop verzonden was i.p.v. in een stevige doos. Gelukkig kon ie niet door de brievenbus, anders was ie toch van erg hoog gevallen.

[ Voor 72% gewijzigd door JePe op 10-01-2004 16:30 ]

Beam me up Scotty...

• jpvk007
ik wacht nog steeds op een mooi alternatief... zag alleen wel dat je die a06 via firmware kon flashen naar dual-LAYER brander :9~ :9~ :9~
dat is wel super... succes met die fikker allemaal

• jpvk007
UPDATE

ik kijk net op de site van pcconsument... zie ik dat ze een nieuwe dvd-brander hebben staan... een BENQ DW800A (8speed dvd+rw). deze kan je voor $10,- laten opwaarderen naar een 8x dvd+rw 2x dvd-rw... de prijs is wel gelijk...
ik laat deze aanbieding maar voorbij gaan... heb het niet zo op BenQ... Pioneer is een stuk betrouwbaarder naar mijn ogen.

• JePe
Heb ik dus uiteindelijk dus toch de waarheid gesproken, een 8 speed fikker. ;)

Beam me up Scotty...

• jpvk007
JePe schreef op 21 januari 2004 @ 20:43:
Heb ik dus uiteindelijk dus toch de waarheid gesproken, een 8 speed fikker. ;)
idd een 8 speed fikker... maar ik wacht toch liever een maand en neem een dvr-107 van pioneer voor 130 euro... vind ik persoonlijk een betere deal (en geen meerprijs voor dvd-rw support)

Verwijderd

jpvk007 schreef op 21 januari 2004 @ 19:14:
UPDATE

ik kijk net op de site van pcconsument... zie ik dat ze een nieuwe dvd-brander hebben staan... een BENQ DW800A (8speed dvd+rw). deze kan je voor $10,- laten opwaarderen naar een 8x dvd+rw 2x dvd-rw... de prijs is wel gelijk...
ik laat deze aanbieding maar voorbij gaan... heb het niet zo op BenQ... Pioneer is een stuk betrouwbaarder naar mijn ogen.
Volgens mij wordt deze brander door Philips gemaakt. En ook dual layer, firmware daarvoor moet Philips nog vrijgeven (ergens in maart/ april 2004)
Laagste prijs die ik tegen kwam was 116,00 €. Dus een abbo van 1 jaar plus 10x een dvd en deze brander voor 106,50 € is niet gek.
Laatste bekende firmware voor dit apparaat = b3a7.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 23:02 ]

• JePe
jpvk007 schreef op 21 januari 2004 @ 21:00:
[...]

idd een 8 speed fikker... maar ik wacht toch liever een maand en neem een dvr-107 van pioneer voor 130 euro... vind ik persoonlijk een betere deal (en geen meerprijs voor dvd-rw support)
Hoezo, denk je dat ze met een nog beter aanbod komen? Die DVD-RW support kun je waarschijnlijk wel overal op het internet vinden.

Beam me up Scotty...

Verwijderd

JePe schreef op 22 januari 2004 @ 08:57:
[...]

Hoezo, denk je dat ze met een nog beter aanbod komen? Die DVD-RW support kun je waarschijnlijk wel overal op het internet vinden.
Ja dat is die laatste firmware die ik al noemde en reeds vrijelijk te vinden op inet.
En die BenQ is zo slecht nog niet.

• jpvk007
ze komen niet met een beter aanbod denk ik... maar ik ben wat minder blij met de merkkeuze... ik vertrouw een pioneer beter qua mediacompatibiliteit dan benq. te meer dat het prijsverschil 20 euro is (heb geen pc-blad nodig... heb al een ander tijdschrift)
met die 106 was t wel interessant, dat scheelde toen 40-50 euro en geen 10 (benq is 116 euro op t web)

• JePe
Dat scheelde toen ook geen 40-50 euro, het was immers geen retail versie maar een OEM. Dus het scheelde zich bij de Pioneer A06 ook maar 16 euro. Dat een Benq minder betrouwbaar overkomt moet ik je gelijk in geven.

Beam me up Scotty...

• Rincewind
  • Laatst online: 12:37

Rincewind

Take me in your arms tonight

Dezelfde aanbieding zag ik net ook staan bij hardware.info: De Benq DW800A inclusief 6x het blad hardware.info voor €99. Inclusief verzendkosten komt het ook op €106,50. Dit lijkt me een leukere aanbieding dan dat andere blad :-) Voor de geintresseerden: http://www.hardware.info/artikelen.php?id=82

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Pagina: 1