Ok, ik kan er over mee praten

Ik had een Matrox G400 MAX, maar wilde meer power in Quake 3 etc. Dus ik heb nu een Hercules Geforce 2 MX aangeschaft (en een weekje op een goedkope TNT2-M64 gewerkt omdat ik de periode tussen verkoop oude en levering nieuwe kaart moest overbruggen)
De G400MAX is echt in elke resolutie superscherp en superstrak. Hij kan i.t.t. de meeste andere grafische kaartje refreshrates op de Hz nauwkeurig stellen (dus gewoon de maximale 93 Hz op 1280x1024 draaien bijv.). De geleende M64 werd gewoon wazig wanneer je witte letters op zwarte achtergrond wilde lezen zodra je >>1024x786 ging draaien. Op de GF2MX moet ik zeggen dat ie op 1280x960 zelfs nog scherp is, 1600x1200 vind ik wat minder maar das ook het maximum van mn monitor..
Wat mij betreft kan je dus zeggen dat een GF2MX niet echt slechter is dan de G400MAX, maar je mist wel wat functies (dualhead, exate refreshes etc). Ow ja.. ik heb ook de MSI GF2MX even gebruikt (op dit moment zelfs) omdat ik probs heb met mn eigen GF2MX kwa stabiliteit in 3D games (3D vast binnen een uur, maar MP3 blijft spelen). Het beeld van de MSI is gelijkwaardig aan dat van de Hercules.