Toon posts:

Nieuwehardeschijf maar geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mense ik had een probleem ik hoop dat jullie mij kunnen helpen;

ik wou in me zus de com een nieuwe hardeschijf stoppen maar de probleem is als ik de schijf stop krijg ik geen beeld meer ik heb de hardeschijf ook als slave geprobeerd maar zelfs dan heb je geen beeld ik krijg me beeld wel terug als ik weer de ouwe erin stop dan doetie het weer gewoon de com is een Packerd bell en de moederbord is met jumpers en omdat ik niet met jumpers om kan gaan dag ik vraag maar hulp :*) en oja de hardeschijf zelf is in orde ik kan het gewoon bij mijn comp instoppen zonder problemen het gaat pas mis als ik het in de packerdbell stop.

Bedank voor jullie hulp

Verwijderd

Wat heb je precies met de oude disk gedaan toen je de nieuwe erin deed?

Anders gezegd:
Laat de oude disk intact (kabel erin e.d.)
Haal de ide2 kabel uit je cd-rom en sluit deze op je nieuwe disk aan en kijk even wat 'ie dan doet.

Zie overigens ook faq's over duidelijkheid enzo...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je hier niet de moeite neemt om onder andere de exacte specificaties te opgeven en jouw startpost van interpunctie te voorzien, denk ik niet dat het hier storm zal lopen.

Bel de supportafdeling van Packard Bell hoe je een extra HDD in de PB moet stoppen. En koop in het vervolg een zelfbouw computer, dan weet je tenminste wat je onder handen hebt ;)

Dit topic is gesloten.