Toon posts:

veer linker mouse button los

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals het al zegt is een veertje van de linker muisknop losgeraakt. Tijdens het gamen en ook in windows reageerde hij niet, ik heb hem opengeschroefd en valt er een veer uit :S, geen idee hoe deze erin moet.

Ik heb op de site gekeken van logitech maar niets daarover te vinden. Het betreft een: Logitech® Cordless Mouse

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/37.gif

Mijn vraag is: weet iemand hoe dat veertje erin moet, iets van handy truukje ervoor of pic??

coaster

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:21
Sorry dat ik het zeg, maar nogal stom om hem open te schroeven. Even Logitech mailen of omruilen bij je leverancier en je hebt een gloednieuwe. 5 jaar garantie :)

Verwijderd

Topicstarter
erm zien ze dat je hem hebt geopend, er zitten geen zegels op ofzo..

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
Als je hem netjes heb geopend kun je het gewoon proberen en als hun er niet mee eens zijn krijg je hem in dezelfde staat weer terug.

Gewoon proberen :)

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 23:39:
erm zien ze dat je hem hebt geopend, er zitten geen zegels op ofzo..
Niet? Bij alle Logitech muizen die ik heb gezien was dat wel het geval. Maar het makkelijkst lijkt mij even naar je winkelier terug te gaan en daar proberen te ruilen. Lukt dat niet dan even via hun site of de telefoon (ook wel op de site te vinden) contact opnemen. Omschrijf het probleem en zeg er duidelijk bij dat je niet bij je winkelier kon omruilen en dan komt het wel goed.

[edit]
Overigens maakt het bij Logitech weinig uit of je de muis hebt geopend. Tenminste niet bij de RMA van mij MX700. Ik hoefde alleen de stekker van de kabel te knippen en samen met het batterijklepje op te sturen en ik kreeg een hele nieuwe :)

[ Voor 17% gewijzigd door MikeN op 15-12-2003 23:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
ah...jah ik denk dat ik maar ff opbel...ooit via office center gekocht...denk 1.5 jaar geleden...en de doos heb ik nog i guess...en anders maar niet, maar is wel klote, op zich werkt het perfect alleen blijft ie nu hangen.

maar thnx voor de reactie

BTW, kunnen hun zien hoeveel garantie er nog op zit? of moet je dat allemaal op gaan zoeken?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik hoefde mijn muis (microsoft) ook niet eens op te sturen om een nieuwe thuisgestuurd te krijgen. Die kapotte had ook een niet-werkende linkerbutton.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
ah owke...ik probeer gewoon morgen te bellen...en dan dan w8 ik het af!

Bedankt voor de reacties, afk
Pagina: 1