• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-10 21:41
Ik heb een canon s45. Vanaf het moment dat ik hem heb, heb ik de teller in mijn camera nooit gereset, ik kon dus exact zien hoeveel foto's ik al met mijn camera heb gemaakt. Nu heb ik onlangs mijn camera uitgeleend aan een vriend van mij, hij heeft ook een canon camera. Voor het fotograferen heeft hij zijn eigen cf kaart gebruikt waar al een aantal foto's opstonden. Nu heeft de teller van mijn camera zijn telling overgenomen en staat de teller in eens op 6000 i.p.v. 1300. Is er een manier om dit weer terug te veranderen?Ik heb zelf alleen maar twee geformateerde kaarten, ik kan het trucje dus niet andersom doen.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:49

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Kun je de teller niet resetten (als het niet via een menu kan, moet je de batterij er lang uit laten liggen) en dan een foto met het nummer dat je wilt er op, als het goed is begint hij dan weer vanaf daar :Y)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Je kan toch gewoon een foto maken en deze in je pc binnen halen en het nummer
aanpassen en deze dan weer terug in de camera laden, als het goed is gaat dan de nummering gewoon weer verder waar jij dat wilt, namelijk het volgende nummer.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:11

SambalBij

We're all MAD here

Mijn Canon A40 heeft in het (opname)menu een optie 'File No. Reset' waarmee je de telling weer vanaf 0 kunt laten beginnen. Heeft die van jou niet ook zoiets?

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself