Wanneer ik een song laat faden of wanneer ik van nummer verwisselt lagged mijn winamp.
Het komt er op neer dat de muziek goed blijft afspelen, maar mijn muiscursor schokt over het scherm.
De priority van m'n winamp is normaal, dus er is geen reden waarom winamp meer resources zou gaan mogen vragen dan m'n muiscursor.
De CPU usage van m'n pc is gewoon normaal tijdens de fade out of track change. Minder dan 10 % dus.
Mijn system specs: http://www.tweakers.net/gallery/sys/5383
Ik heb de volgende zaken al geprobeerd (in deze volgorde):
-Laatste creative drivers gedownload
-Winamp 5 de-installen/final versie installeren
-Downgraden naar Winamp 2.91
-Directsound output proberen
-WaveOut output proberen
-Andere MP3 Decoder (MAD decoder en Winamp standaard decoder)
Niets hielp, vandaar dat ik mijn vraag hier maar stel.
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben en die hier het liefst ook een oplossing voor hebben?
Het komt er op neer dat de muziek goed blijft afspelen, maar mijn muiscursor schokt over het scherm.
De priority van m'n winamp is normaal, dus er is geen reden waarom winamp meer resources zou gaan mogen vragen dan m'n muiscursor.
De CPU usage van m'n pc is gewoon normaal tijdens de fade out of track change. Minder dan 10 % dus.
Mijn system specs: http://www.tweakers.net/gallery/sys/5383
Ik heb de volgende zaken al geprobeerd (in deze volgorde):
-Laatste creative drivers gedownload
-Winamp 5 de-installen/final versie installeren
-Downgraden naar Winamp 2.91
-Directsound output proberen
-WaveOut output proberen
-Andere MP3 Decoder (MAD decoder en Winamp standaard decoder)
Niets hielp, vandaar dat ik mijn vraag hier maar stel.
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben en die hier het liefst ook een oplossing voor hebben?
edit:
Net nadat ik dit bericht tik ga ik uit verveling de winamp general purpose plugin tree in.
Daar zie ik een plugin genaamd: Winamp Shortcutter Plugin
Hiermee kun je global shortcuts maken (iets wat tegenwoordig in Winamp5 zit).
Nadat ik deze plugin gedisabled had haperde mijn fade-out niet meer.
Vreemd genoeg had ik niets aan Shift+V gebind (de standaard fadeout knoppen voor winamp) en had ik ook wanneer ik fadeout aanklikte in het winamp menu deze lag.
Met de plugin uit is het gefixt!
Net nadat ik dit bericht tik ga ik uit verveling de winamp general purpose plugin tree in.
Daar zie ik een plugin genaamd: Winamp Shortcutter Plugin
Hiermee kun je global shortcuts maken (iets wat tegenwoordig in Winamp5 zit).
Nadat ik deze plugin gedisabled had haperde mijn fade-out niet meer.
Vreemd genoeg had ik niets aan Shift+V gebind (de standaard fadeout knoppen voor winamp) en had ik ook wanneer ik fadeout aanklikte in het winamp menu deze lag.
Met de plugin uit is het gefixt!
[ Voor 23% gewijzigd door Kanarie op 15-12-2003 23:09 . Reden: Fix ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.