Toon posts:

EverGlide Muismatjes te bestellen!

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als je een EverGlide Muismatje wil hebben, zeg ff wat voor maat en opdruk (www.everglide.com) en dan bestel ik em uit de USA voor 25,- of 30,- als ik em op moet sturen... mail me voor meer info...
psychorulez@hetnet.nl
ik bestel er maximaal 50, als er veel reacties zijn bestel ik er misschien nog wel meer...
ow ja, ik woon in Almelo, als je hem wilt halen...

Greetz!

Verwijderd

ik wil wel een tweakers.net muismat!! ;)
Worden ze als er meer besteld worden goedkoper?

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-08 14:50
Ja goed plan,
misschien kan psycho dit ook wel regelen? (hint hint :))

harry

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:24
Ik wil er wel een

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Chicken
  • Laatst online: 12:13
Je bestelt toch wel de large attack pads?

Dan wil ik er ook wel 1. Opdruk boeit niet, maar als er een twikkel mat komt dan wil ik die wel. :)

P.S. 'T scheelt wel veel zeg, zo'n bulk order!

P.S.2 Ik mail je ook wel ff.

Verwijderd

Topicstarter
eeehhhhh een custom print kost:
$60 vooraf, $10 per kleur, en per pad per kleur ook nog eens $1, oftewel, zeg zo'n 5 kleuren, das voor 25 matjes: bijna 50 piek per matje... tenzij ze hier een online winkel beginnen (hinthinthint) wordt het wel een beetje extreem... als we per 100 bestellen, ok, maar dat haal je toch niet tenzij je een online winkel begint... en daar heb ik geen zin in...
Je kunt trouwens alle matten op de everglide site bestellen als je wilt... ook die met opdruk. (www.everglide.com)

greetz

Verwijderd

Topicstarter
sorry van die crossposts...
wist niet precies waar ik het nou moest zetten, dus dacht ik doe er maar bij 3 :)
wist niet dat dat niet mocht, nogmaals sorry.

• prof
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 19:40
Ik heb liever een logitechgamingpad:
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/34

of een radzpad (beter dan een everglide want groter (en goedkoper)):
http://www.ratpadz.com/purchase.html

Kan dat ook?

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik heb nog es zitten kijken...
ik vroeg me al af waarom niemand dit eerder gedaan had, en nu snap ik waarom:
als je 25 muismatten bestelt is dat $8 per stuk, porto is $4 per mat, en invoerrechten was ik helemaal vergeten, das ook nog eens 5 piek per mat, dan kom je dus op:
(8+4)x2,2+5= 31,4 gulden, en dan ook nog verzenden voor +/- 6 gulden, dan is het 37,5 piek... das niet zo mooi...
ik weet niet of dat nog nut heeft dan...
als er genoeg mensen mee akkord gaan ga ik er misschien mee door, maar anders zal ik het toch moeten laten...
ik wil er trouwens geen winst op maken, alleen die matjes goedkoop krijgen...
(anders kosten ze 60 piek per stuk...)

• prof
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 19:40
Als dat niet kan ga ik wel voor de Quake 3 Large Attack Pad (Black), wat kost het me om dat ding naar mij te laten sturen?

Verwijderd

Topicstarter
trouwens een ratpad is even duur...

• Chicken
  • Laatst online: 12:13
Hoe zit 't? Heb je al genoeg bestellingen?

Verwijderd

Topicstarter
ehhh...
ik denk dat ik er niet mee doorga...
ik heb van railguy (home.wanadoo.nl/railguy/)
vernomen dat het flink duur gaat worden, mede door invoerrechten, die flink hoog kunnen oplopen... ik vind het trouwens vaag dat ik laatst 2 alpha's besteld heb en daar nix over heb moeten dokken, en dat hij over een aantal muismatten wel flink moet lappen. Als iemand me daarover kan informeren...
ik heb dus besloten er niet mee door te gaan, het was een mooi idee, maar het wordt allemaal veel te duur om uit te voeren...
als je toch een muismatje wilt kun je op de site van railguy ze ook bestellen...

Greetz...

=INF=Psycho
Pagina: 1