Ik wil graag een lichtkrant maken, voor in mijn pc, of in een kastje wat ik aansluit op mijn pc.
Het moet iets van 2x20 of 4x20 tekens kunnen bevatten.
Het moet gewoon op mijn serieel / parallel poortje worden aangesloten, en dan werken
(ik kan wel zelf de software schrijven om het hele gebeuren dan weer aan te sturen, dat is geen probleem)
Ik heb namelijk geen zin om zelf te gaan solderen, etc.
Klantendisplays voor winkels zijn eigelijk wat ik wil, alleen die zijn nogal duur, dus ik vroeg me af of er alternatieven zijn..
Is dit mogelijk??
Ik heb op Matrix Orbital wel dingen gezien, maar het is me niet geheel duidelijk of ik als ik zoiets koop nou gewoon de kabels erin kan prikken, en dan direct een werkende display heb, of dat ik nog interface-kaartjes moet hebben of iets anders engs..
kan iemand mij verder helpen
Het moet iets van 2x20 of 4x20 tekens kunnen bevatten.
Het moet gewoon op mijn serieel / parallel poortje worden aangesloten, en dan werken
Ik heb namelijk geen zin om zelf te gaan solderen, etc.
Klantendisplays voor winkels zijn eigelijk wat ik wil, alleen die zijn nogal duur, dus ik vroeg me af of er alternatieven zijn..
Is dit mogelijk??
Ik heb op Matrix Orbital wel dingen gezien, maar het is me niet geheel duidelijk of ik als ik zoiets koop nou gewoon de kabels erin kan prikken, en dan direct een werkende display heb, of dat ik nog interface-kaartjes moet hebben of iets anders engs..
kan iemand mij verder helpen
[ Voor 6% gewijzigd door JozyDaPozy op 15-12-2003 22:09 ]