na tijdje problemen met kopieren

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
ik werk nogal eens op mijn laptop. nu gebeurt het bijna altijd dat als ik er een tijd mee werk dat de functie "kopieren / plakken" het niet meer doet. als ik dan een office document start krijg ik de melding "dit document kan niet worden geregistreerd. het is niet mogelijk om.... "

ik kan dan ook niks meer kopieren. geen bestanden, geen tekst van een website...

weet iemand wat het probleem kan zijn? ligt dat aan de software of aan de harware???

thanks!
arjo

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:14

S1W

Welke versie van Office gaat het om, wat voor systeem heb je? Kortom geef eerst eens wat specs!

Verder, als je even snel zoekt op google naar de door jou gemelde fout krijg je bv dit antwoord: http://support.microsoft....spx?scid=kb;EN-US;q198374

Ik heb ook eens even naar jouw andere posts gekeken, en ik moet zeggen je hebt wel erg veel (beginners) problemen... Misschien eerst een goed zoeken voor je post?

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:41

Metzie

Nyaano !

Klinkt as de klassieke blaster symptomen. Draai eerst eens een virusscanner over je systeem. housecall.antivirus.com is een goede onine scanner.
Draai daarna snel windowsupdate over je systeem, waarschijnijk ben je daarna helemaal van het gezeur af.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
versie van office:
office 2000, office xp (allebei de versies geven de problemen)

verder zijn de specs:
packard bell easy note sc
intel celeron 800mhz
128mb intern
10gb hd
win xp pro

(daarvoor win2k pro)

k heb het elke keer pas na een hele tijd. niet gelijk maar pas na een hele tijd en het heeft niet alleen met office te maken want in verkenner e.d. kan ik dan ook niks meer kopieren....