Toetsenbord blokkeerd, mobo begint te piepen

Pagina: 1
Acties:

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:49
Hallo,

Dit probleem wat in de titel staat heb ik al vreselijk lang, bij vele toetsenborden, van draadloos tot draad, verschillende merken enz.

Als ik bijv. GTA3 speel, en ik achteruit wil kijken en achteruit wil rijden tegelijk, blokkeert alles, en begint me moederbord te piepen (MSI met 133A chipset met nwste bios).

Ik heb dit dus bij meerdere toetsenborden. (oa logitecht met snoer, en trust zonder)

Wat heb ik al gedaan

- In de bios lopen prutsen, gecontroleerd, maar leverde niks op
- Drivers eraf gehaald, dus standaard drivers, maakt nix uit
- Bios geupdate, maakt niet uit.

Ik denk wel dat het aan me computer ligt, want k heb het bij meerdere toetsenborden.

Wie kan mij aan een oplossing helpen? K heb geen zin om een nieuw toetsenbord te kopen, want deze is net nieuw :)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ook met usb of maybe juist anderscom toetsenbord geprobeert ?

[ Voor 46% gewijzigd door Fish op 15-12-2003 21:43 ]

Iperf

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-05 15:21

MavhRik

Marcel

Ik heb hetzelfde, maar bij mij gebeurt het spontaan, dan blokkeert me keyboard, de lampjes flikkeren even en dan moet ik of me keyboard instellingen opnieuw instellen (of reboot) of me mobo begint te piepen.

Door aan het stekkertje te friemelen houd het op... me connector is gewoon fucked...

Probeer een USB toetsenbord...

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.