Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] code tag en backslashes

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb geprobeerd een voorbeeldpost te maken om het probleem uit te leggen maar ik kan het probleem niet reproduceren.

Het gaat erom dat soms backslashes in een code tag niet weegegeven worden, zie bijvoorbeeld [rml]anybody-is in "[ XP] Systeem 32 venster ongewenst te voo..."[/rml] . Geloof me deze persoon heeft echt niet opzettelijk alle backslashes weggehaald en HijackThis (het programma waarmee het log gemaakt is) geeft ook altijd backslashes weer. Ik heb het zelf ook al een aantal keren meegemaakt, en meestal is het na een keer opnieuw posten van de data het probleem opgelost.

Jullie zullen er wel niets aan hebben omdat het niet te reproduceren is, maar wilde het toch even melden :).

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

en gaat het dan om de \ of de /

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Een backslash is \
Een forward slash is /

Who is John Galt?

Verwijderd

een backslash is nog altijd \

• Mike Jarod
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 20:51:
een backslash is nog altijd \
Juist :)

• Mike Jarod
  • Niet online
ff kicken

Omdat ik geen reactie heb gehad van een mod/devver whatever:

Ik merk dat het ook speelt zonder code tags. Dus ook in "normale" posts. Weer kan ik het niet reproduceren, het komt soms eens een keer voor.

Weet niet of het browser related is, maar ik gebruik Mozilla 0.7. Zal binnenkort eens kijken of IE6 hetzelfde probleem geeft.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Jij krijgt nu boze dev mannetjes achter je aan :P
chem in "Voor je een bug meldt, lees dit." ;)

Verwijderd

Het probleem doet zich voor bij het editen/previewen van posts. Het in 1 keer blind posten voorkomt dat de backslashes uit een codeteg weggestript worden. Zodra je de post weer gaat editen worden de backslashes weer eruit gehaalt.

Voorbeeld waar het fout gaat: [rml]Sine in "[ EL] Probleempje met transistorschakelin..."[/rml]

Probleem is opgelost in 1.9.1 (/forum/list_messages/347 aldaar)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.