waar ???
winamp 1.7 ook goed ? die staat nog hier: ftp://sunsite.cnlab-switch.ch/mirror/mpeg1-util/windows95/winamp17.exe
edit:
vond WA1.6 ook ergens ftp://ftp.nsysu.edu.tw/Hardware/stuff/tools/Multimedia/WinAMP/WinAMP/1.6x/winamp16.exe
vond WA1.6 ook ergens ftp://ftp.nsysu.edu.tw/Hardware/stuff/tools/Multimedia/WinAMP/WinAMP/1.6x/winamp16.exe
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Noch schrijf je in dit geval met een G!!! Dus noG
Uncomfortable silence can be so loud...
ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
waarom zo'n oude..als ze al bij 2.7 zijn...
Grtz Barry
Grtz Barry
Verwijderd
Geweldig, zojuist Winamp v0.20 uitgeprobeerd.. een smal balkje waarmee je een mp3tje per keer kan afspelen...
Verwijderd
Ehh is het nog steeds toch ? :-)Op zondag 10 december 2000 13:56 schreef ZarroX het volgende:
Geweldig, zojuist Winamp v0.20 uitgeprobeerd.. een smal balkje waarmee je een mp3tje per keer kan afspelen...
Was ff zoeken maar het helpt als je de filename weet.
Als deze uit de lucht gaat moet je zoeken op winamp265.exe.
Als je op antiek valt.
Als deze uit de lucht gaat moet je zoeken op winamp265.exe.
Als je op antiek valt.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Moest 1.65 zijn
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Sorri. FF verkeerd gelezen...
Maar ze zijn beide slecht te krijgen.
Ik kan het ook ff niet vinden. De meeste kans heb je met een direct verzoek in de juiste nieuwsgroep denk ik.
Maar ze zijn beide slecht te krijgen.
Ik kan het ook ff niet vinden. De meeste kans heb je met een direct verzoek in de juiste nieuwsgroep denk ik.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Lekker belangrijkOp zaterdag 09 december 2000 19:59 schreef erickov het volgende:
Noch schrijf je in dit geval met een G!!! Dus noG

Maar wat is er zo byzonder aan 1.65 ?
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Pagina: 1