achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Ik zal eens zoeken op het forum...
Verwijderd
Door Stephen Brooks op zijn forum:
There is now a new version (ZIP file) of Muon1 released. Just one real important bug fixed, which may have been causing you some problems. Try it out, but first make sure you delete any files called testfile_*.txt from your Muon1 lattices directory (if you clean-install this is no problem).
http://stephenbrooks.org/...&f=144606111&m=6876093415
Verwijderd
Ik zie iig geen DHCP's meer van Muon.
Ik hoop dat binnenkort Muon weer van start gaat met bijhorende DHCP's op GoT want dit vond ik toch wel 1 van de leukste projecten.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 01:02 ]
Verwijderd
Muon of DPAD is op zich niet gestopt, maar omdat er geen DPCH(parse)stats van zijn komt het dan ook niet meer op GoT.Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 01:02:
Muon was toch gestopt?
Ik zie iig geen DHCP's meer van Muon.
Ik hoop dat binnenkort Muon weer van start gaat met bijhorende DHCP's op GoT want dit vond ik toch wel 1 van de leukste projecten.
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
[edit]
Mmm, ik wil het wel, maar de stats van Duke doen het niet meer...
[ Voor 23% gewijzigd door My op 16-12-2003 17:28 ]
Sorry, maar dit is onzin.white_panther schreef op 16 december 2003 @ 16:49:
de stats mochten niet meer gepost worden, omdat er minder dan 50 active leden waren.
De stats op de officiele site zijn bv. anders dan op de slipstream's site, maar die kloppen volgens mij wel.
ps wie doet er mee met een oudejaars flush?
ik heb denk ik dan 250000Mpt
Verwijderd
Klopt de stats van Duke zijn niet meer online sinds augustus. Daarom werden er geen stats meer gepost.My schreef op 16 december 2003 @ 17:28:
Die regeling heeft het volgens mij niet gehaald, ik wil wel eens voorzichtig proberen om weer wat stats te posten... In weektopic ofzo?
[edit]
Mmm, ik wil het wel, maar de stats van Duke doen het niet meer...
en ik heb vandaag dat bestandje ook gevonden op de pc met het probleem, morgen ff kijken of het geholpen heeft. maar toch raar dat hij dus zegt dat het niet hoefde bij een "schone" installatie, wat het in dit geval ook was, maarja als het zo verholpen is ben ik allang blij
ps de teller staat nu bij mij op: 125265.4 bij m'n eigen pc, en die andere op het werk zal nu ongeveer een 15000 hebben, dus het oude jaar met een mege flush van mij kant het jaar afsluiten
[ Voor 5% gewijzigd door white_panther op 19-12-2003 01:58 ]