muon V4.32G

Pagina: 1
Acties:

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

Topicstarter
Ik krijg al een tijdje de volgende restuls in de results.txt en dus ook in de results.dat file

-1.000000 (0.0 Mpts) [v4.32g] {39CB7498} <testfile_loggughbazjq>

het verwijderen van de results.dat en results.txt en de .sav bestanden helpt niet, heeft er iemand meer last van dit probleem?

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Verwijderd

Nee, maar ik gebruik die client dan ook niet. Er staat me vaag iets bij dat er een bepaald bestand niet aanwezig moet zien. Als er een file is in de trent van testfilexxxxxx, verwijder die dan eens.

Ik zal eens zoeken op het forum...

Verwijderd

Gevonden :)
Door Stephen Brooks op zijn forum:
There is now a new version (ZIP file) of Muon1 released. Just one real important bug fixed, which may have been causing you some problems. Try it out, but first make sure you delete any files called testfile_*.txt from your Muon1 lattices directory (if you clean-install this is no problem).

• McPhisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-01-2025
En er is alweer een nieuwe versie...
http://stephenbrooks.org/...&f=144606111&m=6876093415

Verwijderd

Muon was toch gestopt?
Ik zie iig geen DHCP's meer van Muon.
Ik hoop dat binnenkort Muon weer van start gaat met bijhorende DHCP's op GoT want dit vond ik toch wel 1 van de leukste projecten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 01:02 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 01:02:
Muon was toch gestopt?
Ik zie iig geen DHCP's meer van Muon.
Ik hoop dat binnenkort Muon weer van start gaat met bijhorende DHCP's op GoT want dit vond ik toch wel 1 van de leukste projecten.
Muon of DPAD is op zich niet gestopt, maar omdat er geen DPCH(parse)stats van zijn komt het dan ook niet meer op GoT.

• white_panther

white_panther

Topicstarter
de stats mochten niet meer gepost worden, omdat er minder dan 50 active leden waren.

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Die regeling heeft het volgens mij niet gehaald, ik wil wel eens voorzichtig proberen om weer wat stats te posten... In weektopic ofzo?

[edit]
Mmm, ik wil het wel, maar de stats van Duke doen het niet meer...

[ Voor 23% gewijzigd door My op 16-12-2003 17:28 ]

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

white_panther schreef op 16 december 2003 @ 16:49:
de stats mochten niet meer gepost worden, omdat er minder dan 50 active leden waren.
Sorry, maar dit is onzin.

D3 char(s)

• McPhisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-01-2025
Zowiezo is het redelijk vaag wat er nu allemaal met die stats aan de hand is.
De stats op de officiele site zijn bv. anders dan op de slipstream's site, maar die kloppen volgens mij wel.

• white_panther

white_panther

Topicstarter
ik kijk ook niet meer op die officiele site, daar staat inderdaad alleen maar onzin in de stats. ik kijk nu altijd hier: http://stats.dbestern.net/muon1/

ps wie doet er mee met een oudejaars flush?

ik heb denk ik dan 250000Mpt :P

Verwijderd

My schreef op 16 december 2003 @ 17:28:
Die regeling heeft het volgens mij niet gehaald, ik wil wel eens voorzichtig proberen om weer wat stats te posten... In weektopic ofzo?

[edit]
Mmm, ik wil het wel, maar de stats van Duke doen het niet meer...
Klopt de stats van Duke zijn niet meer online sinds augustus. Daarom werden er geen stats meer gepost.

• white_panther

white_panther

Topicstarter
en ik heb vandaag dat bestandje ook gevonden op de pc met het probleem, morgen ff kijken of het geholpen heeft. maar toch raar dat hij dus zegt dat het niet hoefde bij een "schone" installatie, wat het in dit geval ook was, maarja als het zo verholpen is ben ik allang blij :)

ps de teller staat nu bij mij op: 125265.4 bij m'n eigen pc, en die andere op het werk zal nu ongeveer een 15000 hebben, dus het oude jaar met een mege flush van mij kant het jaar afsluiten :)

[ Voor 5% gewijzigd door white_panther op 19-12-2003 01:58 ]

Pagina: 1