Toon posts:

Via router broadband Internet op iMac

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een Apple imac kopen maar ik zit met 1 probleem:

ik heb nu een normale pc waar ik chello breedband Internet op heb. Ik wil na 10 jaar een normale PC met windows te hebben gehad overstappen op een imac. Maar dat wil ik alleen als ik beide computers (de Apple en mn huidige "normale" windows pc) kan voorzien van Internet doormiddel van een router.
Is het dus mogelijk dat ik met chello via een normale router internet deel naar een windows computer én naar de nieuwe apple?
Bedankt voor het reageren...:)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik weet zo niet welke aansluitmogelijkheden Apple heeft qua netwerken, maar als er gewone Ethernet-adapters in kunnen, dan kun je gewoon ff naar Hoe deel ik Internet ? kijken :)

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Hallo, een Apple Mac is geen computer uit een andere wereld of zo! Een Apple computer heeft gewoon een Ethernet poort. Dus het is net zo aan te sluiten als een Windows computer.

[ Voor 3% gewijzigd door Croccifixio op 15-12-2003 20:03 ]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een moderne apple spreekt gewoon tcp/ip hoor, dat is een kwestie van dhcp of handmatig wat ip'tjes invullen gaan met de banaan (of appel in dit geval). Dit is wel een beetje een basic vraag, en met wat zoekwerk zeker wel te vinden, daarom gaat deze dicht.

Dit topic is gesloten.