Toon posts:

Mijn dvd en cd r/rw worden niet meer herkent!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleempje, na het formateren van mijn pakard bell 1 ghz. heb ik er weer windows xp opgezet, maar nu herkent hij opeens de cd drives niet meer. Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad en ik heb hem toch al een paar keer geformatteerd. Misschien dat het iets ermee te maken heeft, maar soms als ik gewoon een 15 min aan het computeren ben valt hij gewoon stil, het beeld bevreist dan gewoon. Maar dat gebeurt maar soms.

Heeft iemand soms een oplossing hoe ik de dvd en cd rw drivers kan terugbrengen, ik heb al overal gezocht en gevraagd maar niemand heeft een idee...
Types:
1. IDE-CD R/RW 8x4x32
2. PIONEER DVD-ROM DVD-115

Groeten Pim

p.s zou iemand met de gulden tip het plzplzplz naar mij kunnen emailen want ik ben bng dat ik deze site vergeet (pimdresen@hotmail.com) sry...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Staan de drives überhaupt wel bij je apparaatbeheer? En worden ze wel genoemd in de BIOS?

Dat Windows XP je drivers niet meer herkent... is dat direct na de setup gebeurd? Of na het installeren van een bepaalde driver, of een bepaald programma?

Over dat vastlopen... probeer deze guide eens door te nemen, en post hier je bevindingen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

heb je de chipset drivers geinstalleerd?

edit: hmm, voorheen werkte het wel na een format.
en nu heb je ook nog vastlopers..
lijkt me niet helemaal ok.
ik weet het even niet.

[ Voor 64% gewijzigd door job op 15-12-2003 20:24 ]