[USB Bluetooth] Installatie werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb een MSI USB Bluetooth dongle - MSI 6967 gekocht, maar ik krijg hem niet goed geinstalleerd. Het installatieprogramma (zowel origineel als alle varianten van internet) blijft op een gegeven moment hangen bij Configuring Bluetooth Services. Er gebeurt dan niks meer, het installatiescherm blijft daarop staan. Als ik hem dan handmatig afsluit en het wil verwijderen blijft het programma weer hangen, maar nu dus bij Uninstalling Bluetooth Network Adapter (dezelfde foutmeldingen bij alle versies van de programma's)

Het apparaat staat wel goed bij apparaatbeheer, onder USB-controllers.

Ik heb een Intel PIV 2,4 @2,7 Ghz, met 512 DDR. Ik draai win2k met Service Pack 3.

Ik snap er echt niks van, maar ik lees op internet wel meer verhalen dat de MSI-6967 niet werkt. Maar er is nog nergens een goede oplossing.

En kan iemand me vertellen hoe ik 100% zeker _alle_ bluetooth drivers uit mijn pc kan krijgen? Zodat ik als het ware een clean install kan doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Rav op 15-12-2003 19:40 ]

...

Verwijderd

Correct me if i'm wrong... Volgens mij werkt bluetooth alleen onder XP namelijk..... :*)

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik hoop het niet ik heb nl. niet echt behoefte om XP te gaan gebruiken...
In het boekje staat ook wel dat het door Windows 2000/ME/98/XP wordt ondersteund.

...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 19:42:
Correct me if i'm wrong... Volgens mij werkt bluetooth alleen onder XP namelijk..... :*)
Alleen XP heeft het standaard aan boord. (Zodat je het kunt uitschakelen, zodra je een dongle koopt...)