Toon posts:

[95] install probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Tijdens het installeren van win 95 krijg op het einde van de install de melding dat ik de novell netware dos disk moet insteken.

Ik heb deze disk niet en kan hem niet vinden. Kan iemand mij hierbij helpen??

Alvast bedankt

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:28
Dan heb je ws of een novell client al op je pc staan, of tijdens de installatie aangegeven dat je een client van novell wil gaan installeren. Maar ik denk het eerste

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Heb je [rml]elevator in "[ win95] probleem met reg nummer"[/rml] gelezen? Ik denk dat dat van toepassing is op deze topic :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan dit komen door een netwerk kaart in te steken?

Kan ik die driver ergens vinden?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Euhm, lees [rml]ge-flopt in "[ 95] install probleem"[/rml] nog eens heel goed. Je hebt of bij de installatie aangegeven graag ook de Novell client geinstalleerd te krijgen, of je had die al op de PC staan en bent aan het upgraden.

Novell disks kan je verder bij Novell krijgen, maar ik gok dat je geen Netware hebt draaien in je netwerk dus ik zou gewoon nog eens goed kijken wat je eigenlijk hebt aangevinkt bij installatie en niet alleen hier lezen tot iemand een download aanbiedt: probeer het een uurtje en je weet het ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
k

zal wel verder zoeken

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:28
ws. heb je alleen tcp ip nodig en file sharing (oid, lang geleden dat ik met w95 gewerkt heb) in je netwerk instellingen.
Pagina: 1