Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kunnen gsm providers gesprekken/berichten controleren?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Topic zegt het eigenlijk allemaal. Kunnen gsm operators (eigenlijk wil ik het liefst weten van die van belgie (proximus). 2 dagen na een bericht, nog weten wanneer, van welke zendmast, en naar wie dit bericht verzonden is? Op basis van een gsm nr natuurlijk. Dus bijv: kunnen ze zien dat nr 1234 123456 een bepaald bericht wel of niet ontvangen heeft op een avond? De vraag is niet, zullen ze mij dat zeggen.. maar kunnen zij dat zelf weten.

Enorm belangrijk, graag rap antwoord

thx

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

aangekomen lijkt mij wel, maar dan moet je bij de provider zijn van diegene die het ontvangen heeft. (zelf payed sms'jes ontvangen, ook alles kunnen achterhalen)

jou sms gaat naar je provider, van hun naar de provider van ontvanger, dan pas naar betreffende mobiel.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2003 18:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:01

Animal_X

Rodin

Hoezo? Terrorisctische activiteiten? :X ;)

(antwoord is JA btw)

[edit]
;) emoticon toegevoegd voor ik weer gedonder krijg....

[ Voor 36% gewijzigd door Animal_X op 15-12-2003 18:52 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:23
ja, en wordt in NL ook gebruikt bij strafzaken. Zie de deventer moordzaak.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Alsjeblieft zeg, dit is gewoon basiskennis, en dat had je overal kunnen vinden. Lees ook:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

En die laatste zin van je openingspost had je wel achterwege mogen laten, GoT is geen helpdesk waar je mensen even verplicht om snel te antwoorden. :/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.