Ik heb een probleem in windows XP. Mijn computer reboot af en toe automatisch. Nu heb ik het idee dat dat ligt aan dat bepaalde IRQ's gedeeld worden en ik zou graag e.e.a handmatig instellen.
In mijn bios hebben ze het over int pin #1 assignment tot en met pin #8, daar kan ik een nummertje achter instellen, maar ik heb geen idee wat ik dan eigenlijk aan het doen ben. In de handleiding zeggen ze niets meer dan dat ik er af moet blijven tenzij ik weet wat ik doe. Wat stelt die term voor?
In bios staat toewijzen van resources op manual, maar in Windows kan ik nergens handmatig de IRQ's instellen. Hoe ik kan dit voor elkaar krijgen?
Moederbord is een ACorp 6A815EPD met bios 1.2 (nieuwste).
Het is een intel 815 chipset met 2 pentium III 1GHz processoren.
In mijn bios hebben ze het over int pin #1 assignment tot en met pin #8, daar kan ik een nummertje achter instellen, maar ik heb geen idee wat ik dan eigenlijk aan het doen ben. In de handleiding zeggen ze niets meer dan dat ik er af moet blijven tenzij ik weet wat ik doe. Wat stelt die term voor?
In bios staat toewijzen van resources op manual, maar in Windows kan ik nergens handmatig de IRQ's instellen. Hoe ik kan dit voor elkaar krijgen?
Moederbord is een ACorp 6A815EPD met bios 1.2 (nieuwste).
Het is een intel 815 chipset met 2 pentium III 1GHz processoren.
[ Voor 10% gewijzigd door VROEM! op 15-12-2003 17:37 ]
ieeeepppppp :P