Tv-out Monitor & tegelijk

Pagina: 1
Acties:

• TheSixkiller
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

TheSixkiller

Angorageiten.nl

Topicstarter
ik heb een GeForce 2 kaart met tv out en ik heb de nieuwste NVIDIA RIVA TNT2 model 64 drivers geinstalleerd.
nou wil ik graag op mijn Beeldscherm en TV (die verbonden is via een draadlose 2,4GHZ zender) tegelijkertijd wat op kunnen vertonen.

* voorbeeld op het beeldscherm tekstverwerken en op de tv een DVDtje draaien.

ik kan wel kiezen waar hij het beeld gaat uizenden, en dan kan ik wel op de tv het computerbeeld bekijken maar ik kan het niet tegelijkertijd krijgen.

ik denk denk dat het ligt aan de 'Nview modus' ik kan hier alleen kiezen voor 'single Display' en volgens mij moet hier ook 'dual display' bij komen te staan.
als ik klik op 'detect display' gebeurd er niets.

Wie weet wat ik fout doe want ik heb al heel veel geprobeerd maar niets heeft effect...ook meet oude drivers van Nvidia geen suc6

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat kan niet, daarvoor heb je een "dual head" display nodig.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:26
... en een dual head kaart is er niet een met twee aanslutingen, maar met twee RAMDAC's

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
JvS schreef op 15 december 2003 @ 16:53:
Dat kan niet, daarvoor heb je een "dual head" display nodig.
Kan wel als ie een GF2mx heeft. Die kaarten hadden al twinview. Als het een GF2 GTS / Pro / Ultra is, kan je het iig vergeten.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:09
Maar...
Voor een gforce2 ga je toch geen TNT2 drivers installeren?

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
OnTracK schreef op 15 december 2003 @ 16:55:
... en een dual head kaart is er niet een met twee aanslutingen, maar met twee RAMDAC's
Ook al onjuist. De G400 van Matrox was de eerste kaart met dual head (officieel is dual head een gepantenteerde naam van Matrox)... De G400's hadden echter maar één RAMDAC. Twee RAMDAC's wil alleen maar zeggen dat beide schermen onafhankelijk van elkaar kunenn worden aangestuurd (dus ook met andere resolutie en frequentie indien gewenst)

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• eenTurk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02-2025

eenTurk

Intel Inside = *** outside

<edit>Oeps... hij wil dual-head functionaliteit, maw twee aparte schermen. Ik betwijfel of dat wel kan...</edit>

[ Voor 77% gewijzigd door eenTurk op 15-12-2003 23:36 ]

Audi C5 3.0 + Audi C4 2.3 nog 2 ringen te gaan :)

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:26
bobsnl schreef op 15 december 2003 @ 16:59:
[...]

Ook al onjuist. De G400 van Matrox was de eerste kaart met dual head (officieel is dual head een gepantenteerde naam van Matrox)... De G400's hadden echter maar één RAMDAC. Twee RAMDAC's wil alleen maar zeggen dat beide schermen onafhankelijk van elkaar kunenn worden aangestuurd (dus ook met andere resolutie en frequentie indien gewenst)
jah, en dat kan dus met een GF2 ook, alleen niet onafhankelijk, en laat dat nou net zijn wat hij wil.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 14:29

Zeddicius

Conscience do cost

zetje01 schreef op 15 december 2003 @ 16:58:
Maar...
Voor een gforce2 ga je toch geen TNT2 drivers installeren?
precies, snap ik ook al nix van 8)7

Verwijderd

Ik heb het programmatje Ultramon 2.0 draaien, en die pakt, bij mij tenminste,ook de tv als 2e monitor, alleen heb ik ook een GF2 mx 400, die inderdaad twinview heeft, die ik echter wel uit heb staan.

Verwijderd

Ik wil precies hetzelfde als jij.
ik zit te twijfelen tussen de matrox g550 en de radeon 9600 pro voor mijn tv-out
heeft die radeon ook dual head?

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:44

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

De radeon (als het gelijk is tenminste aan mijn laptop) heeft geen echte dual head, maar faked het door het scherm 2 x zo breed of hoog te maken, en de helft op het ene scherm te zetten, en de andere helft op het andere scherm.
Bijna geen enkel programma kan zo full screen draaien op de ene monitor terwijl op de andere gewerkt kan worden.

Wat betreft het probleem van de topic starter. nView is een functie van de GeForce 3 en nieuwer. Wat jij wilt is twinview. Het iritante is dat die 2 niet uitwisselbaar is (ik zit met mijn GeForce 2 bijvoorbeeld vast aan een oude versie van TVTool daardoor).
Speel wat met de detonator drivers, en dan vooral de serie 20, die ontwikkeld is voor de GF 2. Daarmee heb je de grootste kans om tot een goed resultaat te komen.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1