Toon posts:

datalimieten en fair use policies bij breedband abbo's

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
datalimieten en fair use policies bij breedband abbo's

Inderdaad ben ik pissed en ik geef het eerlijk toe.

Er zijn bepaalde mensen die nogal "afzeikerig" gedrag gingen vertonen..
Een aantal mensen die wel ontopic bezig waren worden dus nu de dupe hiervan en daar ben ik pissed over...

Opzich liep het prima totdat een aantal mensen zich er op een bepaalde manier mee gingen bemoeien met "er klopt geen fuck van" non-argumenten.

Ik ben ZEER teleurgesteld. Zeker omdat ook de moderator die het afsloot helemaal geen acht geslagen heeft op het feit dat zijn collegae mede verantwoordelijk is voor het sluiten van de topic. Totdat meneer Wokschotel insprong was het allemaal nog inhoudelijk (los van of je het met elkaar eens bent of niet)

Korakal : de topic ging niet over het principe van FUP, maar het was een discussie over de inhoud en als je mensen moet aanpakken op de inbreng dat heb ik wel 2 personen voor je...

Maargoed, ik ben heel benieuwd hoe hierop gereageerd wordt, ik zal het vast niet goed zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Maargoed, ik ben heel benieuwd hoe hierop gereageerd wordt, ik zal het vast niet goed zien...
Ik ken het topic zelf niet, maar als je commentaar hebt over de sluitmessage of vragen of commentaar hebt over de manier van moddereren (wat ik dus uit je post begrijp), kun je beter Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! eens doorlezen. Mailen werkt beter dan een LA topic openen tenzij je een specifieke discussie wilt aangaan natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als het verkeerd gaat: ga er dan niet op in, helpt nooit. Maar vraag, via een topicreport / ICQ / e-mail of als het echt fout gaat SeM, of een moderator er iets over te zeggen en als je viond dat een moderator zelf fout reageert (itt. je het er technisch niet mee eens bent), kan je die altijd mailen, of stuur een mailtje naar zijn "baas", de hoofdgroep administrator. In een topic offtopic er op in gaat helpt niet, dan loopt het alleen maar uit de hand zoals je al hebt gemerkt.

Over het slotje zelf kan je ook even mailen naar de slotter, lijkt me handiger dan hier discussieren :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Zie de heren boven me: even mailen met de mod dus aub :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ben ZEER teleurgesteld. Zeker omdat ook de moderator die het afsloot helemaal geen acht geslagen heeft op het feit dat zijn collegae mede verantwoordelijk is voor het sluiten van de topic. Totdat meneer Wokschotel insprong was het allemaal nog inhoudelijk (los van of je het met elkaar eens bent of niet)
Yeah right, ik ben er verantwoordelijk voor! Nou nog mooier. Ik discusseer daar mee, wordt ineens aangesproken op moderator zijn en dat ik dan niet mag discussieren en al helemaal niet offtopic mag reageren als men mij aanspreekt op werken bij een helpdesk (wat offtopic is!) en dat ik me daarom niet aan de regels hou! "en dan ben je een slechte moderator" (het ultieme zwaktebod, op de man gaan spelen en zeggen dat je dan maar een slecht voorbeeld bent enzo). Er waren mensen het niet met elkaar eens, maar voor de rest was er niets aan de hand, ik heb daar gewoon met normale argumenten mijn stelling verdedigd, ik was daar niet als moderator bezig (ik ben daar geeneens moderator, eeuwenoud vermoeiend "argument" als iemand de discussie niet meer normaal wil of kan voeren ofzo).

Nou nog mooier zeg. Het einde van het topic GING ook daadwerkelijk nergens over, een persoonlijk heen en weer gemep. Er waren mensen die het niet met elkaar eens waren en als je je verhaal wil halen mag je mailen naar de bemiddelaar of naar een HGA van Ntewerken ofzo.

edit:
Voor de duidelijkheid, ik heb dit niet gesloten, ik reageerde per ongeluk na het slotje.

[ Voor 27% gewijzigd door JvS op 15-12-2003 16:38 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.