Toon posts:

In need of advice!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Peopz,

Ik wil op mijn nieuwe systeem smooth DVD's afspelen ze moeten ook op de TV afgespeeld kunnen worden en je moet er goed mee kunnen gamen, Zelf had ik in de gedachten om een:

Asus V7100T Geforce2 MX +
DVD Aopen 16x40

te kopen, weet iemand of dit een goede config is? De DVD Nec / BTC DVD-ROM 12x40 IDE is namelijk veel goedkoper of vreet dit teveel aan hardware-resources (vanwege de softwarematige DVD decoding)??

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Voor DVD's zou ik beter een Matrox G450 kopen, heb ik ook :9

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Tnx4 de feedback..

Tis inderdaad aan de specs te zien een goede kaart voor het afspelen van DVD's, maar voor het gamen wordt hij de grond in geboord, (C'T-magazine, Tom's Hardware).

Misschien nog een andere suggestie?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb hem nog niet in NL gezien, maar als je goede 3D performance wil met daarnaast goede DVD decoding, staat de ATi Radeon All-In Wonder goed aangeprezen (alleen zorgen dat je niet een Rage All-in oid aangesmeerd wordt. Alleen de Radeon reeks is echt qua snelheid interessant)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Dan zou ik eerder een Pioneer 105S/104S 16/40, is gewoon veel beter. En als videokaart > maakt geen flikker uit wat je neemt, want als je het op je TV wil, heb een mpeg-output nodig, zoals een Hollywood MPEG kaart, die compleet onafhankelijk is van je videokaart.

GeForce2 MX - Cheap en OK performance.
Pioneer 104S - Perfecte DVD playback (not that it differs), extreem goede DAE speeds.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

minusOne, volgens mij vergeet je de TV-out mogelijkheid op sommige kaarten een beetje...
Pagina: 1