Toon posts:

Trust USB HUB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een trust USB hub aangeschaft:

http://www.trust.nl/servi...ct.htm?artnr=13474&show=1

Als ik deze HUB in de usb poort steek dan geeft windows XP aan dat hij een onbekend usb apparaat heeft aangetroffen. Nu zitten er bij deze hub geen drivers en ik heb dan ook geen flauw idee wat hier aan de hand is en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

alvast bedankt.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Kijk eens op de site van trust of er drivers voor beschikbaar zijn. Doet de hub het niet(Zeg je er niet bij namelijk)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
IN princiepe heb je _geen_ drivers nodig, wat gebeurd er als je automatisch de beste driver laat zoeken, en doet hij het verder wel in een andere systeem?

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn geen drivers voor deze usb hub, zijn er uberhaupt niet geloof ik.
Automatisch zoeken geeft niks aan. De hub werkt uiteraard niet.
In een ander systeem (ook windows XP) doet de hub het wel, dus ik snap er echt geen biet van...

• Icey
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 16:03:
In een ander systeem (ook windows XP) doet de hub het wel, dus ik snap er echt geen biet van...
Doen je usb poortjes zonder hub het wel? dus je usb muis (o.i.d) rechtstreeks aansluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Compaq laptop met maar 1 usb poort.

Ik wil een webcam aansluiten en een usb adsl modem. Als ik ze rechtstreeks inplug werken ze all 2.... Het gaat er dus om dat ze het via die hub alle2 gaan doen maar de hub wordt niet geaccepteerd, er zit niet eens iets in de hub aangesloten, dus de "kale" hub pakt ie al niet...

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

probeer s gewoon die webcam erop te klikken (dus webcam-hub-pc) en kijk dan 's wat ie doet

enneh, ik heb een motto voor je : never trust a Trust

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
DoD Cerberus schreef op 15 december 2003 @ 16:20:
probeer s gewoon die webcam erop te klikken (dus webcam-hub-pc) en kijk dan 's wat ie doet

enneh, ik heb een motto voor je : never trust a Trust
Heb ik ook al gedaan.... werkt ook niet.....

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:59
Heb je hem mét of zonder de meegeleverde voedingsadapter aangesloten?
Hij zou het zonder adapter moeten doen, maar misschien levert die laptop net niet genoeg stroom?

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
dreamscape schreef op 15 december 2003 @ 16:40:
Heb je hem mét of zonder de meegeleverde voedingsadapter aangesloten?
Hij zou het zonder adapter moeten doen, maar misschien levert die laptop net niet genoeg stroom?
Met en zonder geprobeerd..... werkt niet....
ik word er echt schijtziek van en dit is mijn laatste "redmiddel" :-)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:40
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 16:45:
[...]

Met en zonder geprobeerd..... werkt niet....
ik word er echt schijtziek van en dit is mijn laatste "redmiddel" :-)
Wat een moeite zeg, dat ding gebruikt dezelfde aansturing als je bestaande USB poort, naar mijn mening spoort die trust hub niet helemaal, ik zou terug gaan naar de winkel en m omruilen voor een degelijk merk usb hub.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:50
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 16:03:
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 16:12:
Het is een Compaq laptop met maar 1 usb poort.

Ik wil een webcam aansluiten en een usb adsl modem. Als ik ze rechtstreeks inplug werken ze all 2.... Het gaat er dus om dat ze het via die hub alle2 gaan doen maar de hub wordt niet geaccepteerd, er zit niet eens iets in de hub aangesloten, dus de "kale" hub pakt ie al niet...
Ik denk dat je laptop misschien wat windows update's mist.
Ik neem aan dat je laptop Windows XP draait omdat je in de 1e quote het woordt ook gebruikt.
Ik vermoed daardoor dat de chipset drivers niet helemaal 100% goed staan ingesteld waardoor de communicatie niet goed verloopt.

Het apparaat werkt wel omdat je zelf verteld dat hij het op een ander systeem het wel doet..
Ik denk zelf dat je als je een digi-cam aansluit welke wel direct herkend wordt op de pc waar de hub het ook doet dat deze cam het niet doet op je laptop..

Taal fouten inbegrepen ;)

• Icey
Turismo schreef op 15 december 2003 @ 17:06:
[...]

Wat een moeite zeg, dat ding gebruikt dezelfde aansturing als je bestaande USB poort, naar mijn mening spoort die trust hub niet helemaal, ik zou terug gaan naar de winkel en m omruilen voor een degelijk merk usb hub.
Wat versta je onder degelijk, moet er een 3com stikkertje opgeplakt worden voor je? (bij wijs van spreken).

De binnenkant van die hubjes zijn allemaal hetzelfde, merk is hetzelfde, land van herkomst etc. Het maakt dus vrij weinig uit welk merk je kiest.
Pagina: 1