Toon posts:

Ghost Cast Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste luitjes!!,

Ik ben met Ghost aan de gang gegaan en nu kan ik via mijn server wel pakketten verzenden maar kan ik ook pakketen ontvangen in de zin van:

Server -> (leest gegevens client) -> pakt dit in en de client verzend dit naar de server.

Volgens mij zal dit moeten kunnen maar is het mij nog niet gelukt :(.
Maar sommige mensen zullen dit vast wel weten ;)

Met vriendelijke groeten,

Erwin Kooij

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:02
I.p.v load to client moet je dump from client doen dacht ik. :)

• VetCool
  • Laatst online: 28-08 21:22
Inderdaad. Als je 2seconde langer naar het programma had gekeken dan had je dit zelf wel gevonden.

oi :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij Ghost Cast server gekeken daar staat dat niet en bij de client floppy ingestoken en dat werkt helaas ook niet. Ik weet niet hoe jij het wilde doen maar de server is dus windows en de client ms-dos.

Met vriendelijke groet,

Erwin Kooij

Verwijderd

Komt ie hoor de Ghost man ;)

oke,
als je je sessie aanmaakt in Ghostcast kun je kiezen voor DUMP from client of LOAD to client.

Load to client is de image naar het werkstation toesturen

Dump from, dan trek je een image van het werkstation

In DOS zal er nix veranderen, je doet gewoon

ENTER
beneden beneden
rechts
ENTER
sessienaam
ENTER
alt O
alt O
alt Y

(van toepassing bij mij ;))

wat er dus op neer komt dat je in DOS ook gewoon verbinden maakt met de sessie zoals in je server opgegeven
daarna zal hij aangeven welke partitie (indien nodig) wilt imagen
en naar alle waarschijnlijkheid zal hij ook wel een fout geven als je partitie ntfs is :) (standaard bij mij ;))

maar verder werkt het perfect!

:+ Ghost 7.5 :+

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ontopic niets toe te voegen aan het handje-vasthouden van M van Esch ( uit z'n hoofd :o :D ) dus alleen even
offtopic:
Welkom op GoT! :*

Het is niet nodig om in elke post te groeten hoor, is bij een topicstart nog beleefd / geen probleem maar bij latere reacties wordt het wat overbodig: doe je tijdens een gesprek ook niet na elke zin ;)

Welke versie heb jij trouwens precies? Misschien dat daar wat fout gaat - al staat er IIRC heel veel in de handleidingen over, toch? (Heb al een hele tijd geen cast meer gebruikt :o )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1