Toon posts:

[PHP] Zip maken / uitlezen

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey. Ik zou graag pakweg vijf bestanden samenvoegen tot één zip file. Dit moet serverside gebeuren, en moet tevens serverside uit te lezen zijn. Dit in verband met backupen -> restoren.

Ik heb een class om zip files te maken (gejat van phpMyAdmin), maar uitlezen is een ander verhaal... dat heb ik nog niet gevonden, en zelf maken is geen optie (veel te complex). Zijn er nog andere mogelijkheden?

Verwijderd

Heb je hier mischien iets aan: http://nl3.php.net/zip ?

Verwijderd

Topicstarter
Ah, stom, had ik erbij moeten zeggen. Ik wil geen gebruik maken van modules en dergelijke aangezien het op meerdere servers gebruikt moet worden. Het is een hoop gezeur om overal modules op geïnstalleerd te krijgen...

Maar toch bedankt. :)

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 13:41
http://esurfers.com/m-zip/ (staat gewoon in de user comments, van de link hierboven)

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:28

Macros

I'm watching...

Roep met system of exec je zip programma's aan?
Start ze in de achtergrond zodat je script niet timeout (in linux met een '&' erachter).

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-04 15:47

Eijkb

Zo.

Als het allemaal op linux draait kun je natuurlijk ook tar of gzip of beide gebruiken. Net zo handig en compatibel met de meeste windows Zip progjes.

.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 15:41:
• Ik heb een class om zip files te maken (gejat van phpMyAdmin)
• maar uitlezen is een ander verhaal...
• dat heb ik nog niet gevonden, en zelf maken is geen optie (veel te complex)
Als je niet zelf wil programmeren heeft dit topic niets in Programming & Webscripting te zoeken. Ga zelf maar even met Google spelen, dat is ons werk niet.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.