CD/DVD 1000gb?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Xenium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik hoorde zojuist dat ze bezig zijn met een cd/dvd van 1000gb. Nu vroeg ik me af of het waar is en wie bezig is met dit project etc...

Kan iemand me nader uitleg geven?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 00:48

job

1000 gb is wel erg veel.
Project waar ik weet van heb:
nieuws: Blu-Ray-videorecorders van JVC, Samsung en Sony (blue ray, 25 GB)

En dat is dan een project waar ze al ver mee zijn, en realiseerbaar is.
Tuurlijk zullen er allerlei projecten zijn die een doel hebben om heel veel data op te slaan. Maar dat is allemaal toekomst muziek en gaat nog lang duren.

[ Voor 53% gewijzigd door job op 15-12-2003 15:31 . Reden: typo's en toevoeging ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

haha, vet als dat lukt :)
een schijf van 1Terrabyte :P
kan je helaas niet helpen aan extra info, maybe dat google dat wel kan :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-02 08:52
kneem aan dat ze er wel over na denken maar egt al bezig zijn....laten we eerst maar een hd van 1000gb zien te krijgen! :D

• Xenium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
Randeazy schreef op 15 december 2003 @ 15:27:
kneem aan dat ze er wel over na denken maar egt al bezig zijn....laten we eerst maar een hd van 1000gb zien te krijgen! :D
Lijkt me wel ja. Kan je straks een backup maken van je 300gb HD op een 1TB cdje. En niet te bendenken hoe lang het zou duren van het branden van een 1tb cdje op 52x speed^^

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Van 1Tbyte optical projecten heb ik nog niet gehoord; ik geloof dat we zover nog niet zijn. Wel, zoals eerder werd opgemerkt, blueray en een concurrerende (en vergelijkbare) techniek, waarvan de naam me ontschoten is. Maar 1Tbyte zit er nog eventjes niet in.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Laten we maar wachten tot jij of iemand anders daadwerkelijk een linkje/artikel heeft gevonden. Dit topic schiet echt niet op zo namelijk ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.