Toon posts:

Mobiele gebruiker

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem.

Het is de bedoeling dat mobiele mederwerkers toegang krijgen tot het netwerk. Dat is geen probleem.

Maar hoe kan ik dat goed beveiligen.
Dus ik zoek een manier zodat de medewerkers op een veilige manier hun werk kunnen uit voeren.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En over wat voor omgeving hebben we het?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Is standaard de WEP en WPA encrypty aanzetten niet genoeg?

-edit-
Hoe mobiel? draadloos netwerk (mijn wedervraag) of helemaal mobiel (inbellen met de GSM)? In het 2e geval VPN instellen. (geen idee hoe dat moet, maar dat zal wel in een of andere faq staan, of te zoeken zijn)

[ Voor 66% gewijzigd door Resistor op 15-12-2003 15:22 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

arjan1202,

Welkom op GoT :)

Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar we graag zien dat een topic aan voldoet - dit om te zorgen dat een topic voor iedereen duidelijk en leuk is.

Kort samengevat zijn dit de belangrijkste 3 punten:
  • Toon initiatief aan de mensen die je bericht lezen. Zoek even rond op GoT en Google, en kijk ofdat je daar niet iets gelijksoortigs kan vinden. Neem hetgene wat je gevonden hebt (of juist niet), dan ook even op in je topicstart zodat wij al weten wat je geprobeerd hebt, en dat niet nogmaals gaan voorstellen.
  • Kies een duidelijke topictitel (geef kort aan wat je probleem e.d. is), daarnaat hanteren verschillende fora (zoals WOS) ook nog een extra eis - zo hebben we in WOS de eis dat je OS tussen vierkante haakjes staat (zoals je in de rest van de topics wel ziet).
  • Omschrijf je probleem duidelijk, en geef zoveel mogelijk relevante informatie. Zo geef je bijvoorbeeld niet aan wat voor netwerk het hier over gaat, wat de gebruikers moeten kunnen, wat voor mobiliteit (GSM, de 802.11-reeks wireless?, 'gewone' laptop gebruikers?), en meer van dit soort details die wel heel erg belangrijk zijn. Ook is het zinvol om te weten wat je nu al hebt liggen aan infrastructuur.
Pas je openings post even aan naar bovenstaande punten :)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een windows 2000 omgeving.
En een gewoon netwerk.
met een switch erin.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Lees mijn hele post nog eens door - en probeer het dan nog eens opnieuw.

Je topicstart geeft niet voldoende informatie, en op mijn verzoek er een fatsoenlijk verhaal van te maken reageer je niet, dan gaat dit topic dus dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.