Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Diablo 2] Wat is er zo goed aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor iederen er altijd over praten, en ben het van plan zelf ook te kopen.
Maar wat is er nou zo speciaal aan in vergelijking met NWN of Dungeon Siege.

Aangezien de graphics niet super zijn moet de gameplay wel goed zijn.

En is het een uitgebreidde RPG of maar 2 skills of zo.

Ik ben van plan dit voornamelijk online te spelen.
Of hebben jullie andere aanbevelingen?

Bvd,

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 14:46 ]

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Voor een spel dat al 20 topics op zijn naam heeft, moet het wel goed zijn.
Ik zou zeggen, begin je zoektocht hier:
Diablo 2 Classic/ LoD: deel 20

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56

-SaveMe-

-klik-

Ik ben bang dat dit topic een slotje krijgt, omdat er inderdaad al 20 topics over d2 lopen. Maar aan de andere kant zijn die moeilijk te volgen voor aspirant diablo2 spelers vanwege de vele afkortingen en specifieke termen.

Imho is diablo2 zo goed vanwege het hele 'item-systeem'. D2 is tot op heden het enige spel wat zo'n hoeveelheid verschillende items met verschillende modifiers biedt in smaken van normal, magical, rare, unique, socketed, crafted and wat nog meer. Tel daarbij op de random maps, het eigen online spel systeem battlenet en je hebt een spel wat oneindig speelbaar blijft. Replay value is dus onovertreffelijk.

Dianlo2 is als het ware een soort van 'gokkast' die je steeds weer aan het spelen houdt. Je weet immers nooit wanneer je de jackpot (maw een super item) vindt en dus blijf je doorgaan.

Super verslavend. Je bent gewaarschuwd ! :9 _/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:59

chromeeh

the Gnome

-SaveMe- schreef op 15 december 2003 @ 15:54:
Ik ben bang dat dit topic een slotje krijgt, omdat er inderdaad al 20 topics over d2 lopen. Maar aan de andere kant zijn die moeilijk te volgen voor aspirant diablo2 spelers vanwege de vele afkortingen en specifieke termen.

Imho is diablo2 zo goed vanwege het hele 'item-systeem'. D2 is tot op heden het enige spel wat zo'n hoeveelheid verschillende items met verschillende modifiers biedt in smaken van normal, magical, rare, unique, socketed, crafted and wat nog meer. Tel daarbij op de random maps, het eigen online spel systeem battlenet en je hebt een spel wat oneindig speelbaar blijft. Replay value is dus onovertreffelijk.

Dianlo2 is als het ware een soort van 'gokkast' die je steeds weer aan het spelen houdt. Je weet immers nooit wanneer je de jackpot (maw een super item) vindt en dus blijf je doorgaan.

Super verslavend. Je bent gewaarschuwd ! :9 _/-\o_
Nog beter:
Het spel is elke keer weer anders....
Je weet nooit wat voor tegenstanders je krijgt en wat voor wapens / items ze droppen....
Voor de rest: Zie de Diablo 2: LoD topics

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Wat d2 en lod zo onderscheid van de andere games...
Het lage gehalte aan puzzelen / roleplayen,
't spel verloopt niet linear, maar als je eenmaal weet hoe het moet weet je het ook voor de volgende keren...
Het spel is gewoon heel erg hack 'n slash en ja zoals degene boven me al zegt, er zijn zoveel verschillende items enzo, en dat houd het boeiend

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik zou zeggen probeer de vraag eens op Diablo 2 Classic/ LoD: deel 20 te stellen, zat mensen die je vraag kunnen beantwoorden. na mijn mening kweekt het muziek en een donkere kamer een goede verslavende sfeer. vooral rond kerst verslavend, weet nie wrm(kom er door in een goede kerstsfeer). het is ook wel meer een singleplayer game dan gewoon online vind ik. tenzij je met mensen speelt die je kent dan is het wel grappig. maar echt online kom ik alleen ff als ik een item zoek om te traden. verder AANRADER!!! _/-\o_

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
ds en nwn zijn allemaal NA Diablo gekomen diablo is voor mij en velen "the guru of rpg's"

Verwijderd

Gelukkig maar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.