Gadget Freak
Verwijderd
Heb je in de Ms knowledge base al opgezocht wat het zou moeten betekenen?
heb je zoiezo al gezocht? Verder niet veel info..
heb je zoiezo al gezocht? Verder niet veel info..
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 14:17 ]
Verwijderd
lijkt erop dat je sp1 hebt geslipstreamed met xp?
als dat zo is is er misschien iets misgegaan.
en anders lijkt het erop of dat de cd er niet zo'n zin in heeft..
als dat zo is is er misschien iets misgegaan.
en anders lijkt het erop of dat de cd er niet zo'n zin in heeft..
Probleem is reeds opgelost.
Het lag inderdaad aan het geheugen.
En ja ik heb in de knowlegd base gekeken daar heb ik ook een aantal bruikbare info vandaan.
Het lag inderdaad aan het geheugen.
En ja ik heb in de knowlegd base gekeken daar heb ik ook een aantal bruikbare info vandaan.
Gadget Freak
magier76,
Je bent lang genoeg geregistreerd op GoT om te weten dat voordat je een topic opent op GoT, je zelf eerst moeite moet doen.
Uit jouw topic kan ik echter niet halen dat je zelf al iets geprobeerd hebt - heb je al ergens op gezocht? Heb je al eens met een andere CD geprobeerd (je kan Microsoft bellen voor een replacement CD) ?
Heb je idd zoals MikeOnline vraagt een zelf geslipstreamde CD gemaakt?
In ieder geval is jouw topicstart te summier om dit topic nog verder open te laten - mocht je er na bovenstaande tips niet uitkomen, open dan gerust een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt en dergelijke
Je bent lang genoeg geregistreerd op GoT om te weten dat voordat je een topic opent op GoT, je zelf eerst moeite moet doen.
Uit jouw topic kan ik echter niet halen dat je zelf al iets geprobeerd hebt - heb je al ergens op gezocht? Heb je al eens met een andere CD geprobeerd (je kan Microsoft bellen voor een replacement CD) ?
Heb je idd zoals MikeOnline vraagt een zelf geslipstreamde CD gemaakt?
In ieder geval is jouw topicstart te summier om dit topic nog verder open te laten - mocht je er na bovenstaande tips niet uitkomen, open dan gerust een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt en dergelijke
Dit topic is gesloten.
![]()