Corrupte bestanden bij downloaden van newsserver, FTP niet

Pagina: 1
Acties:

• dutchguy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik zit met het volgende rare probleem. Ik heb een versatel ADSL-verbinding en mijn PC hangt achter een 3com officeconnect. Als ik iets download van een newsserver (newszilla of de versatel newsserver) komen berichten heel vaak corrupt binnen (blijkt uit PAR2 controle, bestandsgrootte is goed). Download ik dezelfde bestanden met een XS4All ADSL-lijn, gaat het wel goed.

Als ik iets van een FTP afhaal, krijg ik geen errors. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-02 17:44
lintje schreef op 15 december 2003 @ 14:04:
Ik zit met het volgende rare probleem. Ik heb een versatel ADSL-verbinding en mijn PC hangt achter een 3com officeconnect. Als ik iets download van een newsserver (newszilla of de versatel newsserver) komen berichten heel vaak corrupt binnen (blijkt uit PAR2 controle, bestandsgrootte is goed). Download ik dezelfde bestanden met een XS4All ADSL-lijn, gaat het wel goed.

Als ik iets van een FTP afhaal, krijg ik geen errors. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Kan aan je newsreader liggen..misschien opnieuw installeren van je reader?

• dutchguy
Nee, ik heb ook al drie verschillende newsreaders greprobeerd, maakt niet uit.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

kan je ze niet repareren met de PAR files?

Elect a clown, expect a circus.

• dutchguy
Ja, als die er zijn wel, maar daar gaat het niet om. Het vreemde is gewoon dat ik bij het downloaden van een newsserver errors krijg die ik niet krijg op een andere verbinding en ook niet op dezelfde machine met FTP.

Verwijderd

Ja dit ligt aan de nieuwsserver, maar dat is ingecalciuleerd, daarom worden er 9 van de 10keer PAR files bij gedaan.

Heb je grabit al geprobeerd?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 13:37 ]

Verwijderd

ik zie dat je het wel voor elkaar heb gekregen maar ik krijg mijn 3com office router niet in combinatie met speedtouch 510 op het internet weet niet hoe en wat met dhcp settings kun je me daar mee helpen????
gaarne

grt peter

Verwijderd

ik zie dat je het wel voor elkaar heb gekregen maar ik krijg mijn 3com office router niet in combinatie met speedtouch 510 op het internet weet niet hoe en wat met dhcp settings kun je me daar mee helpen???? en het abonoment versatel
gaarne

grt peter
Pagina: 1