Toon posts:

trillian 2.0 pro, contactpersonen :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik gebruik trillian 2.0 pro, maar ik heb het idee dat het zonde geld is geweest, alle contact personen die mij toevoegen of die ik toevoeg boven de 150, kan ik gewoon geen online status van zien :( en hun namen veranderen niet, ik zie alleen hun mail adressen als ze me iets sturen, maar ik kan hun nooit iets sturen omdat ik ze nooit online zie.

Iemand hetzelfde probleem en een oplossing

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

is dat niet gewoon een beperking van het betreffende protocol?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Das de beperking van de msn servers.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
bij msn messenger is het zo dat je niet meer dan een bepaalde hoeveelheid personen per groep toe kunt voegen.

het zou dus best kunnen dat als je een aantal personen naar een andere groep zet (desnoods met msn messenger), dat het dan wel werkt...

If it ain't broke, fix it till it is...

Verwijderd

Topicstarter
met trillian zouden de contacten op de HD komen en zou je er meer kwijt kunnen. dus dat zou het niet mogen zijn, want daarvoor heb ik juist trillian aangeschaft

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Naast het feit dat Trillian je contacts op HDD niveau aan je IM toevoegd, voegt MSN deze ook aan zijn online database toe. Start voor de gein maar eens de standaard Messenger op ;)

Dus je bent zowiezo altijd afhankelijk van de limieten van het MSN protocol, ook al heb je een andere client....

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Pagina: 1