Toon posts:

[Powerpoint] cursieve letters onzichtbaar *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik heb nu toch een vage prob te pakken in WinXP. Als ik powerpoints open die gemaakt zijn in een eerder versie van win dan zijn alle italics/cursief opgemaakte tekstvakken niet langer te zien. Als ik ze naar regular terug zet zijn we er wel opeens.. wie legt me uit wat er mis is hier?!?!

D. }:O }:O }:O

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:12

André

Analytics dude

Misschien ondersteunen jouw lettertypes die cursiviteit niet. Wat gebeurd er als je ze naar regular zet en dan weer terug naar cursief?

Verwijderd

Topicstarter
het item verdwijnt dan net zo hard weer..

heel irritant, want als ik vergelijkingen uit de equantions editor importeer dan verdwijnen die ook..

d. }:O }:O }:O

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zoals André al min of meer zegt: maak er eens een ander lettertype van (bv Arial).

Verwijderd

Topicstarter
Het stond in Times, lijkt me dat dat ook zou moeten gaan.. maar goed. Ik ariel gebeurd het niet..

ideen hoe ik cursief times krijgen kan?

d. }:O }:O }:O

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 14:15 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:12

André

Analytics dude

Times opnieuw installeren?

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe ik dat?

D. }:O }:O }:O

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is die presentatie gemaakt met een oudere versie van Windows of met een oudere versie van Powerpoint? Lijkt erop dat het gebruikte lettertype in de oude situatie net iets anders is dan in de nieuwe.

Is misschien wat vergezocht (en weet niet of het uberhaupt werkt) maar je kan uitzoeken in welk lettertype (precies) de presentatie is gemaakt, en die dan kopieren van de oude Windows install. Dat je nu Times krijgt betekent niet per definitie dat ie ook oorspronkelijk in Times is gemaakt, misschien pakt ie wel zomaar een font omdat ie het gebruikte font niet kan herkennen. Anders zou ik zo 123 ook geen oplossing weten (ja alle opmaak aanpassen maar dat wil je vast niet).

Copy/paste de tekst eens naar een Word document? Heb je dan hetzelfde probleem?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS ---> Software Algemeen + een forse titledit omdat 'cursief probje' niet echt duidelijk maakt wat er aan de hand is: lees ajb WOS Policy even door, ook het stuk over duidelijk aangeven wat er nu precies aan de hand is trouwens, zo vraag ik me nog af wat voor versies je hebt en zou het noemen van de precieze fonts in je topicstart al nodig zijn geweest, net als dat je geen probleem hebt met andere fonts :)
[google=reinstall font] ;)
Laat dat groeten trouwens maar weg in je replies, dat het een leuk icon is weten we wel en groeten na elke zin doe je ook niet in het echt ;)

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 15-12-2003 14:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
presentatie is gemaakt in winNT in powerpoint 2000. Ik heb XP met PP XP.

naar word gebeurd het niet.. heel bizar..

Het installeeren wordt moeilijk.. heb geen cd's van NT..

===

Heb notie genomen van je comment.. thnx

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 14:29 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 14:28:
Heb notie genomen van je comment.. thnx
:*

Times New Roman heeft tijden op de microsoft.com website gestaan (in het kader van toevoeging van de euro), misschien staat het er nog ergens. Ik neem aan dat het anders ook wel valt te krijgen via de tips in (de topicstart van) [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 3][/rml] - voor zover er geen copyright op zit dan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1